Vse kaže na to, da bo novi WLTP režim v Evropi zahteval še eno žrtev v BMW vrstah. Šele včeraj smo izvedeli, da bo ustavljena proizvodnja BMW športnega modela F80 M3, prav tako pa naj bi se zaustavila tudi proizvodnja odlične športne limuzine BMW M550i. Med tem ko bo BMW F80 M3 za vedno zapustil proizvodne linije (nadomestila ga bo šele nova generacija modela M3 ob koncu desetletja), pa naj bi se evropska različica BMW M550i xDrive sčasoma le vrnila v proizvodnjo. A BMW bo moral sprva prilagoditi svoj 4,4-litrski V8 motor, da bo le-ta dosegal normative, ki jih postavlja WLTP.
Naj spomnimo, da je WLTP okrajšava za Worldwide Harmonized Light Vehicle Test Procedure, kar predstavlja nov standard, ki bo nadomestil New European Driving Cycle (NEDC) do septembra 2018. Od takrat naprej bomo lahko spremljali le še podatke WLTP. NEDC prikazuje rezultate pridobljene v laboratoriju, WLTP pa se osredotoča na bolj realne prikaze, kar vključuje višje hitrosti, polna pospeševanja in proces po spuščeni stopalki za plin. Avtomobili bodo bolj natančno testirani na področju dejanske porabe goriva in izpustov emisij v vsakdanji rabi vozila.
BMW bo tako moral na motor modela M550i namestiti poseben filter Otto, a tega trenutno še ne morejo storiti. Zaradi tega bo proizvodnja od konca maja ustavljena za nekaj mesecev. Pričakovati je, da bo 97 odstotkov vse BMW vozil do 1. junija ustrezalo novim predpisom WLTP, modeli kot so BMW M550i in že omenjeni M3 pa bodo morali še nekoliko počakati na ugodnejšo razrešitev problema, saj spadajo med nesrečne 3 odstotke BMW vozil, ki ne bodo ustrezali direktivi do določenega roka.
Če ste pred nakupom novega BMW M5 naj vas potolažimo. Kljub 4,4-litrskemu V8 agregatu, ki ga uporablja (prav tako kot M550i) ga nova direktiva ne bo prizadela, saj je motor že izdelan v skladu z novimi pravili. Prekinitev proizvodnje tokrat zadeve le Evropo, ki uporablja WLTP.