(Vodikove) gorivne celice bi lahko postale še en temeljni steber v prihodnosti bavarske znamke avtomobilov.

Bavarski minister za gospodarske zadeve Hubert Aiwanger in član uprave BMW Group dr. Andreas Wendt sta obiskala Center za lahke gradnje in tehnologijo (LuTZ) v Landshutu. LuTZ igra pomembno vlogo pri izdelavi komponent za infrastrukturo vozil na vodikov ter električni pogon, ki bo vgrajen v BMW i Hydrogen NEXT od leta 2022.

Vodik prav tako ni novost na lokaciji v Landshutu. Že leta 2000 je Plant Landshut začel z investicijo v tehnološko vodilno znamko, BMW Hydrogen 7, z motorjem na zgorevanje vodika in litimi komponentami, oblikovanimi iz peščenih jeder.

Ob tej priložnosti je BMW predstavil tudi več posnetkov koncepta BMW i Hydrogen Next, ki temelji na X5 SAV. BMW bo od leta 2022 pilotiral majhno serijo BMW i Hydrogen NEXT, ki temelji na trenutnem BMW X5 in je opremljen s pogonom na vodikove gorivne celice, tako je edini neposredni izpust avtomobila le vodna para.

 

Sistem gorivnih celic BMW i Hydrogen NEXT se neprekinjeno napaja z vodikom iz rezervoarjev CFRP (Carbon fiber reinforced polymer) in ustvarja do 125 kW električne energije za elektromotor, nameščen na zadnji osi. Temeljni mehanizem tega je kemijska reakcija med vodikom in kisikom, pri čemer je edini produkt reakcije le voda. Dva rezervoarja s 700 barov skupnega pritiska, ki skupaj vsebujeta šest kilogramov vodika, zagotavljata obseg dosega v vseh vremenskih pogojih in jih je mogoče napolniti v samo treh do štirih minutah.

Elektromotor v vozilu BMW i Hydrogen NEXT je enak kot E-Drive pete generacije, ki je bil prvič uporabljen pri BMW iX3. Visokonapetostna baterija, ki leži nad pogonskim sklopom, služi kot medpomnilnik zmogljivosti in zagotavlja dodatno dinamiko pospeševanja. Sistem pogonskih sklopov zagotavlja skupno moč kar 275 kW (374 KM).

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code