Prvič v zgodovini jim je namreč uspelo doseči magično številko: 100.000 izdelanih električnih vozil. V počastitev tega slavnostnega dogodka se je t.i. BMW Tower v Münchnu, kjer se nahaja sedež podjetja, spremenil v modro-belo “baterijo”, posebno svetlobno instalacijo, ki se je slovesno zasvetila na 99 metrski stavbi.
Kratek skok v zgodovino nam pove, da je od predstavitve modela i3 v letu 2013 pa do danes podjetju uspelo prodati kar 200.000 električnih vozil, njihov cilj v naslednjem desetletju pa je imeti na voljo nič manj kot 25 plug-in hibridov ter “čistih” elektrificiranih avtomobilov. Nove modele lahko pričakujemo od leta 2021 dalje. Le-ti bodo temeljili na peti generaciji BMW električnega pogonskega sklopa ter baterijske tehnologije. Prej ali slej bo podjetje uporabilo tudi nedavno blagovno znamko monikerjev, ki zajemajo vse od i1 do i9 ter od iX1 do iX9.
Naslednji električni model, ki stoji v vrsti za pričetek proizvodnje ter kasneje prodaje, je nedavno predstavljen i8 Roadster. Prinaša nabor posodobitev, ki so bile implementirane tudi v i8 Coupe. Naslednja točka na seznamu pa je nov popolnoma električni model, napovedan za leto 2019. Približno leto kasneje bo X3 predstavnik model ničelnih emisij, v letu 2021 pa bomo imeli moč videti iNext kot tehnološkega “paradnega konja” znamke.
Trenutno BMW uživa znaten, kar 10 % delež na celotnem globalnem trgu elektrificiranih vozil. Le-ta so še posebej priljubljena v zahodni Evropi ter v Združenih državah Amerike. V Skandinaviji na primer je eden od štirih prodanih BMW modelov električen. Zgoraj omenjeni i3 je najbolj prodajan BMW model. V Nemčiji bavarski gigant ostaja samozavesten; prepričani so namreč, da bo prodaja elektrificiranih modelov do konca leta 2017 presegla 10.000 enot.