Avtonomna in povsem električna prihodnost je le del BMW prihodnosti. V prihajajočih letih pa bodo Bavarci še vedno ponujali klasične pogonske sklope in celo nekaj novih tehnologij. BMW očitno še ni obupal na klasičnimi bencinskimi, dizelskimi in drugimi naprednimi pogoni.
Po besedah direktorja Haralda Krugerja bo BMW nadaljeval s trdim delom in bo še dodatno izboljševal učinkovitost motorjev z notranjim izgorevanjem. “Do leta 2025 bodo vsi motorji z notranjim izgorevanjem opremljena z električnim reprodukcijskim sistemom. To bo zmanjšalo izpuste CO2 za približno 5 do 7 odstotkov.” je povedal Kruger v svoji izjavi. Trenutno je veliko ovir za dizelska vozila, sploh po aferi s Volkswagnom. BMW in Kruger pa so prepričani, da je veliko sovraštva pri dizlu povsem neupravičenega.
Kruger svoje upe še vedno povezuje z dizelskimi agregati. “Ena stvar je zagotova: Dizel igra zelo pomembno vlogo na evropskem trgu. Čista dizelska vozila s standardom Euro 6 porabijo vsaj 25 odstotkov manj goriva kot bencinski primerki. Tako v ozračje izpustijo vsaj 15 odstotkov manj plina CO2. Evropska tarča izločanja dizelskih vozil do 2020 zato ne bo uspela.”
“Največji problem bo zato le za dizelska vozila, ki so stara 10 let in več, sploh če ne uporabljajo ustreznih filtrov. Res pa je, da se običajno v isti sapi pojavlja problem slabega zraka in onesnaževanje z dizelskimi motorji. Dizelski agregati vsekakor še vedno vzbujajo negotovost.”
Kruger je povedal še, da bo BMW nadaljeval z električnimi vozili za brezemisijsko vožnjo, kar bo pripomoglo k prevozom v mestnih središčih. Prav tako pa bodo Bavarci skupaj s Toyoto še naprej razvijali tehnologijo vodikovih gorivnih celic. Ta tehnologija bo namenjena predvsem vozilom za daljše relacije, saj so lahko napolnjena veliko hitreje kot električna vozila in takoj omogočijo nadaljevanje dolgega potovanja.
Kljub sovraštvu do nekaterih motorjev bo BMW nadaljeval z izdelovanjem le-teh, za njih pa bo izdelal celo povsem novo, še boljšo tehnologijo.