Če so vam bile ledvične rešetke bavarske serije 4 prevelike, bo bavarski proizvajalec vozil povzročil kataklizmo, ko bo razkril svoj prihajajoči vodilni SUV. Oddelek M se bliža svoji 50. obletnici obstoja, kar pa bodo proslavili s konceptom BMW XM; elektrificiranim, visoko zmogljivim SUV, ki predstavlja predogled serijskega avtomobila – vrhunskega SUV, ki je bil v govoricah znan tudi kot X8.
Ko bo šel v prodajo, bo XM na voljo izključno v M preobleki, s čimer bo postal prvi samostojen M avtomobil od superšportnika M1 iz leta 1978.
S tem konceptom BMW daje “najbolj prodorno ter ekspresivno izjavo v skoraj 50 letih obstoja divizije BMW M”.
Koncept XM ima impozanten, izbočen gobec z veliko večjimi rešetkami kot katerikoli prejšnji BMW. Pri tem konceptu so zunanji robovi mrež osvetljeni, z dvema dvignjenima izboklinama pokrova motorja, podobno kot pri trenutnih zastavonoscih M3 in M4.
Pri toliko prostora, ki ga zavzamejo rešetke, ni veliko prostora za sklop žarometov, Koncept XM pa uporablja par majhnih trikotnih svetlobnih enot na obeh straneh rešetke. Nad kvadratnim, plitkim vetrobranskim steklom je tudi niz luči, čeprav te verjetno (upajmo, da) ne bodo dosegle proizvodnje.
Streha, pokrov motorja in sprednji odbijač imajo ostre linije in koncept ni videti kot nič, kar smo doslej videli pri BMW-ju ali kateri koli drugi znamki. Je to dobro? Presodite sami.
Opremljen naj bi bil z visoko zmogljivim elektrificiranim pogonskim sklopom, kar bo veljalo tudi za serijsko različico. Govori se, da bo najmočnejša različica opremljena z že znanim 4,4-litrskim V8 motorjem z dvojnim turbopolnilnikom in hibridno asistenco, ki proizvede več kot 700 »konjskih moči«, zaradi česar je XM najmočnejši serijski BMW v zgodovini.
BMW koncept opisuje kot “edinstveni X za znamko M” in poudarja, da bo XM na voljo izključno v najmočnejši – M – izvedenki, ko bo naprodaj leta 2022.