Dizelski motorji, ki največ točk popularnosti prejemajo na našem kontinentu, bodo prejeli prestolonaslednika svojih najzmoglivejših vrst. Tukaj je B57 Quad-Turbo!

Zaradi močne želje po optimizaciji porabe in zmogljivosti je BMW že leta nazaj prenehal s proizvodnjo V8 dizlov. Nadomestil ga je vrstni šestvaljnik s tremi turbopolnilniki, slednji pa gre letos v pokoj, nadomestil pa ga bo namreč povsem nov, vrstni šestvaljnik s kar štirimi turbopolnilniki.

BMW je po poročanju uporabnika Bimmerpost forumov, včeraj potrdil novi, vrhunski izdelek, ki bo s tremi litri prostornine prvič nameščen v G11/G12 750d xDrive. Njegova zmogljivost dosega magičnih 400 konjskih moči od 4000 do 4400 obratov in 760 Nm maksimalnega navora od 2000-3000 vrtljajev na minuto. Nameščen v sedmico in pripravljen na vzlet: pričakujemo lahko nore pospeške, ki bodo znašali približno 4,5 sekunde do stotice.

g11-730d (1)

Namen je jasen: več moči, boljša odzivnost, možnosti višjih vrtljajev in predvsem – konkuriranje V8 dizlom.

BMW N57S Diesel

Motor torej dovaja več moči ter navora, zmanjša porabo goriva, vendar za koliko? Številke naj bi se gibale okoli petih odstotkov, navor pa je – nažalost – omejen z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom. Čeprav bo B57 enota prvič predstavljena v 750d, lahko kmalu pričakujete vpeljavo v X5 M50d in X6 M50d.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code