BMW pospešuje načrte za elektrifikacijo in razkril je, da se moramo veseliti vsaj štirih novih modelov. Hkrati je nemški proizvajalec avtomobilov delal na številnih konceptih električnih dvokolesnikov. BMW bo za proizvodna električna vozila ustvaril oziroma sprejel novo platformo, imenovano Neue Klasse. Vemo, da bo ta nova platforma služila različnim tipom vozil, od športnih terencev do limuzin in bo namenjena uporabi čim več trajnostnih materialov, vendar podrobnosti BMW-jevih načrtov za novo platformo niso bile podrobno opisane. Vsaj do sedaj jih ni bilo.
Po poročilu Autocarja se bo tretja faza strategije elektrifikacije BMW začela leta 2025 s povsem novo izvedenko, najverjetneje električno serijo 3. Karkoli že bo, bo novi avtomobil dobil BMW-jev električni pogon šeste generacije, možnost hitrega polnjenja, daljši doseg in popolnoma prilagodljiv digitalni operacijski sistem. Med zaupnimi krogi, je avto znan pod kodnim imenom NK1, ki predstavlja prvi avto na platformi Neue Klasse. Ta avto bo služil kot osnova za vse električne BMW-je od leta 2025 dalje in bo predstavljal povsem nov pogled na oblikovanje in inovacije, tako kot vozila Neue Klasse v šestdesetih in sedemdesetih letih prejšnjega stoletja.
Vodja raziskav in razvoja Frank Weber pravi, da bo ta nova platforma BMW omogočila hitrejšo izdelavo veliko več avtomobilov, kar bo zmanjšalo raziskave in razvoj ter povečalo kvantitativno proizvodnjo. Ne bodo pa se spremenile le osnove – tudi oblikovanje bo popolnoma sveže.
“Ljudje pričakujejo drugačno estetiko,” je dejal Weber. “Zato smo za naše električne modele razvili skupaj z novo smerjo oblikovanja.” Ta nova stilska smer je očitna pri vozilih, kot sta BMW iX in novi i Vision Circular Concept.
Vam je ta smer všeč, ali mislite, da BMW izgublja svoj čar ter pozablja svojo zapuščino ter preteklost?
Weber nadaljuje, da bodo elektromotorji, ki se razvijajo, “še učinkovitejši, vendar močnejši od tistih, ki jih uporablja danes”, kar nakazuje na to, da bomo po vsej verjetnosti dobili tudi M različice teh električnih motorjev. Baterije za te nove EV bodo nenehno izboljševali, dokler tudi polprevodniške baterije ne bodo sposobne preživeti, vendar Weber ni želel navesti podrobnosti.
Čeprav Weber ni navedel veliko več podrobnosti o vozilih Neue Klasse, kot smo jih že imeli, je jasno, da si BMW močno prizadeva izpolniti svoje obljube.
Veselimo se plodov njegovih prizadevanj leta 2025 in upamo, da Bavarci ne odtavajo predaleč od svoje ciljne skupine kupcev ter seveda, svoje zgodovine.