Včeraj je BMW znova zavrnil medijska navajanja, da naj bi programska oprema na nekaterih dizelskih modelih, v določenih primerih izklopila delovanje filtrirnega sistema, kar naj bi posledično vodilo v večje izpuste dušikovih oksidov.

Nemški program WISO in dnevni časopis Tagesspiegel, sta nedavno tega poročala, da naj bi testi, ki so bili opravljeni s strani nemške okoljevarstvene skupine DUH kazali na to, da se emisije dušikovih oksidov pri modelu BMW 320d izjemno zvišajo v primeru, da so hitrost vozila med testiranjem dvignili za 10 odstotkov.

V poročilu organizacija DUH navaja, da naj bi vozilo opremljeno z EURO 6 dizelskim agregatom, ob avtocestnih hitrostih do 120 kilometrov na uro, v okolje spustilo povprečno kar 470 mg dušikovih oksidov na kilometer, za kar krivijo avtomatično izklopitev filtrirnega sistema, ki jo upravlja motorna elektronika. Pri nižjih hitrostih na testni mizi, naj bi emisije namreč znašale celo manj od meje 80 mg na kilometer, kar lahko pojasnijo le z izključitvijo filtriranja, pravi poročilo.

Vodja razvoja pri BMW, Klaus Froehlich, je takoj odgovoril in ovrgel vsa obtoževanja v ‘tej kampanji proti znamki BMW’ in dejal, da se bo BMW group boril proti vsem takim lažnim namigovanjem. “Nobenih goljufij in napravic ni uporabljenih za kakršnokoli manipulacijo z emisijami med testiranji, kar pomeni, da je naš izpušni sistem aktiven, tako na testni mizi, kot tudi v praksi,” je v izjavi za javnost sporočil BMW Group. Pa vi, verjamete trditvam BMW Group ali trditvam nemške okoljevarstvene organizacije DUH?

bmw-320d-touring-f31-m3-f80 (14)

Vir: Reuters

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code