BMW je odločno zanikal vse obtožbe, ki so namigovale na to, da je BMW sodeloval z Daimler in VW Group pri načrtovanju in določanju cene AdBlue emisij za dizelsko gorivo ter ni izpolnil evropskih standardov izpustov.

Nemška revija Der Spiegel je namreč navedla, da je imel BMW srečanja s konkurenco in želi ustvariti “kartel”, vendar so Bavarci te obtožbe zavrnili.

“Vozila iz BMW Group niso manipulirana in ustrezajo poštenim in legalnim zahtevam. To se seveda navezuje tudi na dizelska vozila. Potrditev tega so vsekakor rezultati relevantne uradne preiskave na nacionalni ter internacionalni ravni,” so povedali pri BMW.

vw-dieselgate

BMW prav tako pravi, da so njihovi dizelski sistemi med najboljšimi na trgu, saj združujejo postopek injiciranega AdBlue ter NOx katalitično hrambo. Podjetje seveda trdi, da njihovi dizelski agregati ustrezajo vsem emisijskih regulacijam in zatorej ni potrebe po vpoklicu ter programski nadgradnji vozil BMW Euro 6 diesel. Zaradi uporabe kar dveh naprednjih sistemov je tako poraba sredstva AdBlue pri vozilih BMW precej manjša kot pri konkurenčnih vozilih.

BMW istočasno navaja, da bo za dizelska vozila Euro 5 brezplačno ponudil novo programsko opremo.

Nad BMW so se ponovno zgrnili mediji, ki želijo znamko očrniti. Podobno se je dogajalo že lansko in predlansko leto, ko je AutoBild zavajal z nepreverjenimi informacijami in ko je BMW kljub obsežnim vpoklicem ostal čist.

Že pred časom je bilo razjasnjeno, da BMW kljub vsemu ostaja neoporečen in s tem ne zavaja svojih kupcev.

 

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code