Tako BMW serije 3 Touring kot tudi BMW serije 5 Touring predstavljata zelo velik delež prodanih vozil te znamke in ponujata res širok nabor motorizacije. Čeprav naj bi imel BMW načrt elektrificirati skoraj vse modele v svojem portfelju, pa naj bi bila po zadnjih informacijah ravno ta dva modela izjemi. Na privatnem dogodku v Belgiji naj bi ravno predstavniki znamke BMW zagretim navdušencem nad idejo “plug-in” karavana povedali, da naj bi ravno ti dve karavanski razlčičici nekako “preskočili” v načrtu za elektrifikacijo vseh modelov. Novica nas je zelo presenetila, saj sta modela izjemno popularna, sama implikacija tehnologije iz limuzinskih različic v karavansko pa tudi ne predstavlja večjih ovir in verjetno ne zahteva večjih modifikacij obstoječega pogonskega sklopa, hkrati pa smo tudi sami zelo navdušeni nad iPerformance modeli in njihovo tehnologijo, ki smo jo dodobra spoznali v testu BMW 530e.
TEST: BMW 530e iPerformance
BMW Group pričakuje, da naj bi električna in elektrificirana vozila do leta 2025 predstavljala med 15 in 25 odstotki prodaje vseh vozil tega koncerna. Za dosego tega cilja so razvili izjemno fleksibilen proizvodni sistem za vso globalno mrežo njihovih tovarn, v prihodnosti pa bo BMW ustvaril take proizvodne linije, ki omogočajo istočasno izdelavo tako električnih avtomobilov kot tudi tistih z motorjem na notranje izgorevanje ali “plug- in” hibridov.
Trenutno električna in elektrificirana vozila proizvajajo v desetih tovarnah po svetu, njihov portfelj pa obsega kar devet modelov, ki zajemajo vse od majhnega BMWi3 do največje BMW serije 7 iPerformance. Podjetje si je zastavilo cilj: prodati 100 tisoč avtomobilov v letu 2017, kar jim zelo dobro uspeva, ob uresničitvi načrta pa bodo do konca leta na cesti imeli že preko 200 tisoč njihovih električnih in elektrificiranih vozil.