Izvršni direktor BMW Avstralije Vikram Pawah je razkril, da matično podjetje ne namerava podaljšati svoje tri letne garancijske dobe, temveč bodo svoj fokus usmerili drugam.

BMW naj ne bi sledil trendom ostalih proizvajalcev, s podaljšanjem garancijske dobe iz sedanjih treh let, bo pa o tem premislil, če bo zahteva strank dovolj močna. Namesto tega naj bi se fokusirali v povečanje zanesljivosti njihovih avtomobilov.
Na predstavitvi četrte generacije BMW X5 je izvršni direktor BMW Avstralije Vikram Pawah dejal: “Gledamo in odprti smo za vse ideje, o tem ni dvoma. Seveda moramo kot znamka gledati na stanje v industriji, še bolj pomembno pa je prisluhniti zahtevam naših strank” je dejal. “Če pogledamo z naše perspektive kadarkoli sem govoril s stranko, ta ni hotela pet letne garancije ampak, da jim damo avtomobil, ki bo zanesljiv in robusten.”

Čeprav BMW s tako kratko garancijsko dobo zaostaja za večino ostalih proizvajalcev, še vedno ponuja enaka tri leta/neomejene kilometre kot glavna tekmeca Audi in Mercedes Benz. Slabše so le znamke Jaguar, Land Rover in Maserati, ki sicer enako ponujajo 3 leta garancije, ampak imajo omejeno kilometrino na 100 tisoč prevoženih kilometrov. Ferrari recimo ponuja kar sedem let garancije na njihove avtomobile, medtem ko Tesla ponuja kar osem let oziroma do 160 tisoč prevoženih kilometrov jamstva, na samo baterijo pa omejitve kilometrov ni. Absolutni zmagovalec je Kia, ki ponuja 7 let garancije in neomejeno kilometrov.
Gospod Pawah je še dodal, da je zadovoljen s poprodajno podporo znamke BMW, pa čeprav ta zadnje čase redno zaključuje pod povprečjem v zanesljivostnih raziskavah podjetja JD Power.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code