BMW Group se tako pridružuje znamki Mercedes-Benz, ki je iz omenjenega avtosalona izstopila že prejšnje leto. Pravijo, da bodo lahko tako več sredstev namenili za druge možnosti promocije.

BMW se s tem, da ne bo več razstavljal na dokaj pomembnem detroitskem avto salonu pridružuje Mercedes-Benzu. Organizator detroitskega avtosalona je lansko leto že močno prizadel izstop proizvajalca Mercedes-Benz. BMW Group se je odločil, da ne bo več sodeloval na detroitskem avtosalonu”, je znamka sporočila v petek.”To odločitev smo sprejeli zato, ker naši analitiki ves čas izjemno pozorno spremljajo odzive obiskovalcev na raznih sejmih, avtosalonih in dogodkih, medtem, ko istočasno preučujejo tudi možnosti za drugačne in nove možnosti promocije. Naš cilj je naše inovacije in najnovejše izdelke v najboljši možni luči predstaviti čimvečjem številu ljudi, zato bomo več sredstev namenili drugam”, so še dodali pri BMW Group.

K tej odločitvi pa je poleg upada zanimanja pripomoglo tudi dejstvo, da naj bi se omenjen avtosalon iz januarja prestavil na oktober že z letom 2020, obenem pa naj bi vse bolj predstavljal najnovejše tehnologije in izdelke poleg avtomobilov. Organizatorji so mnenja, da naj bi s tem, da avtosalon zapušča vse več proizvajalcev kompenzirali tako, da bodo avtosalon kot že omenjeno prestavili na oktober, ko je vreme nekoliko bolj prijazno za obiskovalce, finančno pa bolj ugodno za razstavljalce in organizatorje. Detroitski avtosalon naj bi se približal ženevskem po vsebini, več bo pa znanega v sredini naslednjega meseca.

Fabian Kirchbauer Photography

 

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code