JD Power vsako leto objavi seznam zanesljivosti vozil po znamkah v prvih treh letih lastništva. Zanesljivost merijo po zabeleženih napakah na 100 avtomobilov oziroma t.i. ocena PP100. Povsem na vrhu seznama z le 99 napakami že nekaj let kraljuje japonska znamka Lexus, medtem ko mu je s 100 napakami na 100 vozil tesno za petami, morda ne tako pričakovano, nemški Porsche. Ravno Porsche je tako edini nemški predstavnik znotraj prve peterice.
BMW je letos 127 napakami na 100 avtomobilov, napredoval na precej solidno osmo mesto, kar je še vedno veliko pod industrijskim povprečjem 142 napak na 100 avtomobilov. Od največjih konkurentov je znamka Audi še edina, ki je z 141 napakami malenkost pod industrijskim povprečjem, ostali pa nimajo te sreče. Mercedes Benz in Volkswagen sta z 147 in 157 napakami daleč nad industrijskim povprečjem po številu napak, kar ni ravn0 spodbudna novica. Spodbudna novica pa je, da se je skupno število napak močno zmanjšalo, saj se je v primerjavi z lansko raziskavo, industrijsko povprečje spustilo za kar 14 napak na 100 avtomobilov.
Najmanj zanesljive znamke tokrat ostajajo bolj ali manj enake saj se Fiat, Land Rover in Chrysler že več let izmenjujejo na zadnjih mestih, vsi pa imajo povprečje okoli dveh napak na vsak prodan avtomobil, oziroma v primeru Land Roverja in Chryslerja celo več. Če gledamo izključno uvrstitve posameznih avtomobilov po segmentih, lahko vidimo, da je BMW prišel med najboljše 3 kar v treh kategorijah in sicer v kategoriji majhnih premium avtomobilov z BMW serije 2, v kategoriji kompaktnih premium avtomobilov z BMW serije 4 in pa v srednjem premijskem razredu z novo serijo 5. Raziskava je sicer narejena za ameriški trg, vendar lahko zadevo zagotovo posplošimo, saj se v večini primerov prodajajo mehansko identični avtomobili evropskim, razlike se pojavljajo le pri lučeh in še nekaterih ostalih malenkostih.