Ljubitelj znamke BMW ali ne, vprašajte kateregakoli avtomobilskega navdušenca in vsi vam bodo odgovorili, da je atmosferski dvanajst valjnik z oznako S70/2, ki je svoje mesto našel v legendarnemu McLarnu F1, eden glavnih favoritov za najboljši motor v zgodovini, še posebej v konkurenci motorjev narejenih s strani znamke BMW. Med razvojem McLarna F1 je Gordon Murray, takratni vodja razvoja modela F1, iskal motor, ki bi zadostil vsem njegovim neverjetno striktnim zahtevam.
Zaradi izjemne odzivnosti in večje vzdržljivosti je zahteval atmosferski motor, obenem pa je ta moral prihajati s strani podjetja z bogatim dirkaškim pedigrejem. Murray je s temi zahtevami najprej poizkusil pri Hondi, s katero je podjetje McLaren v preteklosti sodelovalo v dirkanju formule 1, vendar je Honda zavrnila sodelovanje. Zato je Murray pristopil k znamki BMW, kjer je legendarni Paul Rosche dizajniral popoln pogonski agregat, ki ga lahko v vsej veličini vidimo na zgornjih fotografijah.
6.1 litrski atmosferski V12, je proizvajal 620 konjskih moči, imel pa je tudi BMW VANOS sistem. Izdelan je bil iz takrat eksotičnih materialov kjer je prevladoval aluminij, nekaj pa je bilo tudi magnezija in seveda svetovno znan motorni prostor oblečen v pravo zlato folijo, ker naj bi zlato izjemno dobro odbijalo toploto. Rosche je moral za ta avtomobil razviti tudi specifičen izpušni sistem, ki bi zadostoval Murrayevim strogim standardom. Na srečo mu je to uspelo, saj je zvok, ki ga proizvaja McLaren F1 enostavno božanski in predstavlja V12 fantazijo vsakega pravega bencinskega navdušenca.
Večina entuziastov, ki je vozilo McLarna F1 pravi, da je motor boljši od vsega kar so kadarkoli peljali, če že ne boljši od vsega kar obstaja. Odzivnost je neverjetna, moč je brutalna, zvok pa te zasvoji. Dejstvo, da je ta motor spojen s šest stopenjskim ročnim menjalnikom, le še doda k privlačnosti in ponuja vprašanje, če je to morda najboljši avtomobil vseh časov, z vgrajenim bavarskim srcem.