Na Nürburgringu se je spet prikazala serija 8. To je že drugič, da smo jo videli na odprti cesti. Tokrat nosi nova, nekoliko drugačna platišča, občutno je tudi približan tlom, prejel pa je aerodinamične dodatke na sprednjem in zadnjem delu vozila. Prav s tem nakazuje, da gre najverjetneje za visokozmogljivi primerek M8.
Kot predhodno viden prototip je serija 8 dolga, široka in prisrčna. Nekateri celo ugibajo, da gre za novega BMW M6, vendar same linije in dimenzije ne ustrezajo tej ideji. Zadnji del si deli nekaj podobnosti z legendarnim BMW M1 in futurističnim i8, tako sprednji kot zadnji del pa sta bolj izklesana kot pri seriji 6.
Če in ko se bo BMW odločile za obuditev serije 8 bo slednja najverjetneje prejela 4,0-litrski TwinTurbo V8 ali celo mogočen motor V12. Na voljo bosta različici z zadnjim in štirikolesnim pogonom, na cesto pa se bo prenašalo okrog 600 konjskih moči. Pospešek do 100 km/h bo znašal okrog 4 sekunde.
Kot inspiracijo za oblikovanje nove serije 8 je BMW vzel Pininfarina Gran Lusso Coupe, ki smo ga videli že pred nekaj leti. Koncept je bil predstavljen s širokimi ledvičkami, razpotegnjenimi lučmi in nizko spuščajočim zadkom, podobno pa lahko vidimo tudi na prototipu nove serije 8.
Poleg najmočnejše izvedenke BMW M8 bo serija 8 ponujala še pet drugih motornih izvedenk. BMW si je rezerviral oznake 825, 830, 850, 860 in M850. Več informacij pa pozneje.