M6 GT3 je popolnoma prekrit s kamuflažnim vzorcem, vendar so razlike zelo očitne. GT3 je mnogo širši, zadaj ima ogromen spojler in pokrov motorja z zračno režo. Če ga primerjamo z M6 Coupejem, ima tekmovalna različica dodatne zračne reže v zadnji četrtini stranic, stranske izpuhe, celo vozilo pa je tudi močno znižano. Uporablja LED žaromete, ki so sicer uporabljeni v “Facelift” šesticah, notranjost pa je bila minimalizirana za zmanjšanje teže.
Moč zagotavlja 4,4-litrski V8 twin-turbo, ki je predelan na dirkalne specifikacije: uporablja suhi karter, proizvede pa okoli 507 konjskih moči. Če upoštevamo, da se je njegova teža zmanjšala na le 1,300 kilogramov je to več kot dovolj moči za nove zmage. Moč je usmerjena na kolesa prek šeststopenjskega sekvenčnega dirkalnega menjalnika, vse pa je zavito v aerodinamično optimizirano karoserijo.
“To je velik trenutek za vse, ki so tako intenzivno in strastno v zadnjih nekaj mesecih pripomogli k razvoju BMW M6 GT3,” je dejal BMW Motorsport direktor, Jens Marquardt. “Ta avtomobil vključuje vse izkušnje, ki smo jih pridobili v zadnjih letih na vzdržljivostih in GT tekmovanjih. Smo tudi v zastavljenem časovnem okviru in smo prepričani, da bomo v letu 2016 GT3 prvič zapeljali na steze. Še vedno imamo veliko dela pred nami, jaz pa bi rad izkoristil to priložnost, da se zahvalim vsem, ki so bili udeleženi v ta fantastični projekt.”
Prva tekmovanja z novim modelom lahko pričakujemo prihodnje leto.