BMW M5 (E28)
Zgodba oddelka M se prične jeseni leta 1984, ko je BMW predstavil model M535i. Bil je nesporni zmagovalec svojega razreda, saj ga je poganjal zmogljiv 3,5-litrski bencinski šestvaljnik, ki je največjo moč 218 KM izrazil pri 4000 vrtljajih. Njegov pospešek do 100 km/h se je zaključil pri 7,2 sekundah, medtem ko je bila največja hitrost 230 km/h.
BMW je zahteval tudi oblikovne spremembe, saj so nekateri tekmeci imeli vgrajene ogromne spojlerje, ki so nakazovali športni značaj avtomobilov. Tega so se pri BMW-ju lotili bolj umirjeno in na zadek pripeli gumijasti spojler.
BMW je s proizvodnjo omenjenega modela hitro zaključil, saj so že leta 1989 predstavili nov model.
BMW M5 (E34)
To je BMW M5 katerega so sanjali vodilni pri znamki BMW. Sprva je pod pokrovom rohnel 3,6-litrski motor, ki so ga leta 1991 zamenjali z močnejšim 3,8-litrskim (250 kW/335 KM). Leto kasneje se je zgodil še en pomemben mejnik. BMW M5 je prejel oznako touring (karavan). Pospeški so bili brutalni. Do 100 km/h je pospešil v samo 5,7 sekundah, zahvaljujoč dejstvu, da je BMW posebej zanj razvil 6-stopenjski menjalnik.
BMW M5 (E39)
Tega se zagotovo spominjajo že naši mlajši bralci. V prodajo je stopil leta 1998 in jih izdelali 20.482, kar je 10-krat več od prve M generacije serije 5. BMW-jevi inženirji se še niso spogledovali s čisto okolico, zato je nastal 4,9-litrski osemvaljnik (294 kW/400 KM), kar je pripomoglo k boljšemu pospešku do 100 km/h (4,8 sekunde) in največji hitrosti 300 km/h. Za BMW M5 je bilo razvito posebno aluminjasto MacPherson večtočkovno vpetje, vgrajen je bil sistem za stabilnost vozila (DSC) in servo-krmilni sistem, ki ga je bilo moč regulirati preko gumba Sport, kateri je poskrbel še za hitrejše pospeševanje.
BMW M5 (E60)
Leta 2005 je novi BMW M5 dvignil prečko precej visoko. Ogromno napredne tehnologije, avtomatizacije in sistemov, ki so vozniku prinašali športne užitke in udobno ter bolj varno vožnjo. Pod pokrovom je dobesedno razgrajal 5,0-litrski V10 s 378 kW (507 KM) in 520 Nm.
BMW M5 (F10)
Zadnji BMW M5 je bil predstavljen leta 2011 na avtomobilskem salonu v Frankfurtu V primerjavi s prejšnjim modelom je varčnejši, večji in naprednejši.. Zanj skrbi 4,4-litrski osemvaljnik, ki s pomočjo turbo pihala ustvarja 412 kW (560 KM) in 680 Nm.