Za merjenje moči njihovega bavarca so izbrali neodvisno podjetje EVASIVE Motorsports, ki uporablja t.i. Heartbreak Mustang dinamometer za merjenje moči, ki simulira realne pogoje z zavoro in tako ponavadi daje nekoliko nižje vrednosti od bolj popularnega Dynojet dinamometra.
Zanimalo jih je koliko moči na kolesih (ne na izhodu iz motorja) v resnici proizvaja njihov avtomobil , obenem pa so želeli izvedeti tudi, ali se številke morda razlikujejo, če preklopimo iz štirikolesnega M xDrive pogona na zgolj zadnji pogon. Naredili so tri teste s štirikolesnim pogonom in tri teste z le zadnjim pogonom. Pred avtomobilom sta bila postavljena dva ventilatorja za dovajanje svežega zraka, medtem ko je zunaj deževalo s precej nizkimi temperaturami.
Dobili so naslednje številke:
– Štirikolesni pogon M xDrive: 471 KM in 690 Nm navora
– zadnji pogon: 450 KM in 652 Nm navora.
Če se vam zdijo te številke mnogo manjše od navedenih s strani proizvajalca je to zato, ker moramo upoštevati okoli 15 odstotne izgube za štirikolesno gnane avtomobile in okoli 10-12 odstotkov manjšo številko zaradi načina delovanja uporabljenega dinamometra, ki pa je navkljub temu najbolj zanesljiv in prikaže bolj realne vrednosti, od bolj razširjenih in tudi bolj optimističnih Dynojet dinamometrov. Če torej upoštevamo vse skupaj, tako skupna največja številka nanese ravno okoli 600 konjskih moči, kot jih navaja proizvajalec. Za več si poglejte spodnji videoposnetek, za potrditev teh številk pa počakajmo še kakšno meritev, ki bi lahko razkrila še kaj več.