BMW nam je že sredi maja prijazno pokazal zakamuflirano izvedenko prototipa BMW M5. Takrat je podjetje potrdilo, da ga bo poganjal 4,4-litrski TwinPower Turbo V8, ki bo poskrbel za preko 600 konjskih moči in 700 Nm navora. S temi številkami se bo M5 nevarno približal tekmecu Mercedes-AMG E63 S.
Največja razlika med novim in predhodnim M5 bo vsekakor vpeljava štirikolesnega pogon M xDrive, ki bo prvič na voljo v nizkem športnem vozilu z oznako M. Ker želi vozilo doseči najboljši možni oprijem bo lahko moč na asfalt prehajala preko vse štirih pnevmatik. Na voljo bodo naslednji načini: 4WD, 4WD Sport (omogoča manjše zdrse) in 2WD (nastavitev, ki vso moč pošilja le na zadnji kolesni par).
Vizualno bo novi BMW M5 povzel tipične oblikovalske elemente znamke BMW in oddelka BMW M. Seveda tu mislimo predvsem na “nabite” športne odbijače, večje zračne reže, razširjene blatnike, zadnji difuzor in štiri izpušne zaključke na zadku vozila.