Lexus je s svojo agresivno marketinško kampanijo kar nekajkrat že napadel bavarsko podjetje, posledično pa med ljubitelji BMW ni najbolj priljubljen. Je njihov RC F tako mogočen, kot so ga do sedaj predstavljali?

[sam id=”15″ codes=”true”]

Včasih dobra reklama sama po sebi ni dovolj, da je model uspešen. Še manj pa, da je priljubljen pri novinarjih. V zadnjih nekaj mesecih je japonsko podjetje namenilo kar nekaj denaja v svoje reklamne oglase, z njimi pa so predstavili Lexus RC350 in CT200h. V obeh primerih so v njih grdo blatili bavarska modela, BMW 435i in i3. 

Njihova strategija je privedla tudi do izdelave direktnega M4 konkurenta, Lexusa RC F. Prvič je oktobra primerjalni test naredila ekipa Motor Trend in že takrat je bilo razvidno, da Lexus še ni dorasel takšni dinastiji, kot so mogočne generacije M coupeja. RC F pod pokrovom skriva 5,0-litrski V8, ki proizvede 490 konjskih moči in 530 Nm navora, vendar je od M4 s 1790 kilogrami tudi dobrih dvesto kilogramov težji. Nič kaj veliko mu ne pomaga tudi distinktivno oblikovanje, pri katerem nam v oči pade predvsem sprednja maska. Ker ne uporablja “Launch control”, se na tekmovanju na ravnini izgubi v prahu, ki ga za seboj pusti bavarec. Na dirkališču Lexus dobi še eno možnost da se izkaže. Tam sicer pokaže zelo dobro uravnoteženost, vendar to pomeni, da “driftanje” ne pride na vrsto tako pogosto kot pri M4. Lexus je torej počasnejši, bolj dolgočasen, njegov izgled pa je… zanimiv. Več si oglejte v spodnjem posnetku.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code