Leta 1985 je Volker Schmidt ustanovil podjetje Schmidt Felgen v Bad Segebergu. V osemdesetih letih so bili kabrioleti in športna vozila zelo redki in eksotični. Prav nasprotno pa je danes, ko je takšnih in podobnih vozil že preveč in je trg z njimi nekako prenasičen. Po več kot tridesetih letih je podjetje doseglo veliko znanja na tem področju, izboljšali pa so tudi tehnike izdelave in se prilagajali trgu ter njegovim potrebam, zahtevam.
Tokrat je svojo preobrazbo dočakal BMW M4 s kodnim imenom F83, ki nakazuje na to, da je športnik tudi kabriolet. Poleg izjemnega dizajna ponuja TwinPower Turbo 6-valjni vrstni motor s prostornino treh litrov. Takšen motor v osnovi razvije 431 konjskih moči in 550 Nm navora. Podjetje Schmidt Revolution ni hotelo zamuditi priložnosti in je zato nanj namestilo velika platišča, ki se fenomenalno ujemajo z vozilom. Nadeli so mu petkraka platišča Schmidt FS, ki so velikosti 10,5Jx20 spredaj in 11,5Jx21 zadaj. Pnevmatike so v merah 265/30 R20 (spredaj) in 305/25 R21 (zadaj). Po zaslugi zunanjega roba platišč RADINOX® so platišča nekaj posebnega in vzbujajo nekakšno posebnost na prenasičenem trgu.
Poleg platišč podjetje ponuja še druge dodatke; keramični zavorni sistem, zunanje dodatke iz ogljikovih vlaken, vzmetenje Lowtec, ki zniža lego vozila in izpušni sistem Friedrich Motorsport s karbonskimi zaključki.
Kot zadnje naj omenimo, da je vozilo oblepljeno z mat folijo odtenka Daytona Grey, ki izpostavi agresivne linije in naredi M4 bolj opazen.
Če vas mika še nadgradnja moči pa podjetje Schmidt sodeluje z podjetji Dähler in G-Power, ki lahko zagotovila 532 KM ali 592 KM.