Nürburgrinški čas kroga je tukaj! Kot so pri BMW M oddelku nekaj časa nazaj obljubili je BMW M4 prikazal impresiven nastop na dirkalni stezi. Opremljen z Michelin Pilot Supersport pnevmatikami, DCT menjalnikom in keramičnimi zavorami je M4 obkrožil Nürburgring v samo 7.52 minute, za las počasneje kot E46 M3 CSL (7.50) in M3 GTS (7.48). Njegov […]
Nürburgrinški čas kroga je tukaj! Kot so pri BMW M oddelku nekaj časa nazaj obljubili je BMW M4 prikazal impresiven nastop na dirkalni stezi.
Opremljen z Michelin Pilot Supersport pnevmatikami, DCT menjalnikom in keramičnimi zavorami je M4 obkrožil Nürburgring v samo 7.52 minute, za las počasneje kot E46 M3 CSL (7.50) in M3 GTS (7.48). Njegov predhodnik, E92 M3 pa je isti krog prevozil v 8.05 minute.
M4 pospeški:
0-100 km/h – 4.2 sek
0-160 km/h – 8.8 sek
0-200 km/h – 13.7 sek
Časi vseh M3 Sportauto testov na Nordschleife:
- E30 M3 Sport Evo 8:50
- E36 M3 SMG 8:35
- E46 M3 8:22
- E46 M3 CSL 7:50
- E92 M3 8:05
- E92 M3 GTS 7:49
- F82 M4 7:52
Revija SportAuto v svoji rubriki Supertest pelje F82 M4 Coupe na Hockenheimring, kjer objavijo krog, prevožen v 1:12.8 minute, 1.5 sekunde hitreje kot E92 M3 Coupe in tri desetine sekunde počasneje kot BMW M3 GTS. BMW M3 CSL E46 je za manjšo stezo porabil 1:13.5 minute.