[sam id=”15″ codes=”true”]
Vseeno je dodatnih 150 Nm navora naredilo toliko razlike, da so BMW zagrizenci sprejeli spremembo… pa bo njegova zmogljivost dovolj za konkuriranje superšportnikom? M4 se je v spodnjem posnetku soočil z Lamborghinijem Gallardom Super Trofeo Stradale – nadgrajeni verziji standardnega Gallarda.
1,340 kilogramski Gallardo Trofeo Stradale pod svojim pokrovom skriva 5,2-litrski V10, ki proizvede 570 konjskih moči, BMW M4 pa ima 431 konjskih moči in 550 Nm navora in tudi teža znaša precej več od Lamborghinija. Teža najlažje izvedbe znaša 1,480 kilogramov, vozilo na posnetku pa uporablja 7-stopenjski DCT menjalnik, kar pomeni, da njegova teža zaradi menjalnika znaša čez 1,5 tone.
Seveda tekmovanje ne bi bilo niti približno primerljivo, če bavarec ne bi bil predelan, čigava predelava pa je uporabljena, ni znano. Tekmovanje na četrt milje je Gallardu tako uspelo v 11,18 sekunde, M štirici pa v 11,86 sekunde, kar je impresiven čas za popolnoma drugače zasnovano vozilo.