BMW M4 GT3 je del BMW-jevega programa ‘Customer Racing Program‘, ki strankam omogoča dostop do dirkalnih avtomobilov in celo priložnost, da dirkajo kot del ekipe kupcev. Ampak ne misliti, da vam za upravljanje tega stroja ni potrebno imeti izkušnje ter veščine, M4 GT3 je dirkalnik od znotraj navzven.
Srce M4 GT3 je narejeno na podlagi nedavno predstavljenega M4 Competition – 3-litrski ‘šestak’ z dvema turbinama, ki proizvede 590-»konjskih moči«. BMW pravi, da je to najmočnejši vrstni šestvaljni motor, ki so kadarkoli dali v dirkalnik, vse od slovitega M1. Motor dopolnjuje šest stopenjski ročni menjalnik.
Brez prihranka teže pa M4 GT3 ne bi bil pravi dirkalnik. Notranjost je seveda brez nepomembnosti, saj je osrčje celotne kabine voznik. Zmogljivejši klimatski sistem vas hladi v minutah nervoze na dirkališču, notranja osvetlitev plošč in kontrolnikov pa je lahko zatemnjena za nočne dirke, na voljo pa so tudi nastavljivi volanski obroči in pedala. Vsa stikala in krmilniki so ergonomsko zasnovani tako, da so na dosegu roke.
Vozniška izkušnja v tem dirkalniku ni podobna tisti, ki bi jo doživeli v “dirkalniku” prijatelja, ki si lasti 316i E36.
Veliko vprašanje je, kako močno takšen inženirski presežek udari po denarnici. Logično je, da stvar ni poceni. M4 GT3 bo stal neverjetnih 435 tisoč evrov – to pa je šele začetek. Obstaja paket Competition za dodatnih 45 tisoč evrov, ki doda stvari, kot so dodatni žarometi, dodaten nabor platišč, radarski sistem za vzvratno kamero BOSCH CAS-M in celodnevno usposabljanje voznikov v simulatorju vožnje M4 GT3.