Ko se na pravem DTM dirkaškem dogodku iz oči v oči srečaš z BMW M4 DTM, ki ga vozi Marco Wittman očutiš pravo dozo spoštovanja tako do vozila pred teboj kot tudi do voznika, ki je odpeljal mnoge fenomenalne dirke. Dirkalnik je popolnoma prilagojen BMW M4. Že res, da ima dirkalnik veliko skupnega s serijskim vozilom, a je bil hkrati tudi občutno prilagojen ter z naprednim inženiringom izboljšan za optimalno aerodinamiko, vodljivost, dovajanje moči in zmožnosti vožnje skozi zavoje na dirkališču, seveda upoštevajoč vsa DTM pravila in regulacije. BMW M4 Coupe je odličen primerek inteligentne, lahke gradnje in zmogljivosti. Visokozmogljiv športnik prazen tehta le 1497 kilogramov, kar je 80 kilogramov manj od predhodnika in omogoča hitro ter okretno vožnjo.
Motor, ki ga uporablja BMW M4 DTM se imenuje BMW P66. Slednji v dirkalniku razvije okrog 480 konjskih moči, pri dizajniranju motorja pa je BMW Motorsport seveda uporabil vse znanje in tehnološki inženiring, ki ga ima BMW Group. Večji deli motorja so izdelani v tovarni BMW Landshut, kjer sicer izdelujejo tudi dele za vrstni šestvaljni motor v BMW M4 Coupe. Deli so nato toplotno prilagojeni in nadaljnjo obdelani v posebnih prostorih v Münchnu. To podjetju omogoča nadzor na kvaliteto in izredno natančnostjo izdelave motorja.
Motor BMW V8 za DTM je tako šprinter kot vzdržljiv tekač. BMW M4 DTM do stotice pospešuje približno 3 sekunde. Samo deset motorjev je dovoljeno za vseh osem BMW vozil tekom celotne sezone, zaradi česar je vidik kakovosti še bolj pomembna. Zato je varno reči, da je zanesljivost predpogoj za uspeh.
Pri tej dirkaški različici je moč speljana na zadnji kolesni par preko sekvenčnega šeststopenjskega športnega menjalnika. Menjalnik deluje pnevmatično in sicer s pomočjo ročic menjalnika, ki so nameščene na volanskem obroču. Takšen menjalnik je ena izmed standardnih komponent, ki jo uporabljajo vsi proizvajalci DTM delov. Ponujajo 11 različnih prestavnih razmerij, kar inženirjem omogoča prilagodljivost glede na progo in motorne karakteristike dirkalnika. BMW V8 za vozila DTM je šprinter in maratonec, saj porabi manj goriva, zmogljivostno pa je izjemen. Produkcijski model BMW M4 je oddelku BMW Motorsport zagotovil izjemno osnovo za razvoj DTM vozila. To vsekakor ni presenečenje, saj je BMW podoben pristop ubral že pri predhodnem BMW M modelu. Glavna ideja za izdelavo BMW M4 je bila narediti robusten ter dirkaško naravnan avtomobil. Mnogi dirkači in inženirji so zato sodelovali pri samem razvoju vozila.
Eden izmed udeleženih pri razvoju je bil tudi DTM voznik Bruno Spengler in Timo Glock. “Ponosen sem, da sem lahko sodeloval pri izpopolnjevanju vozila,” je s ponosom povedal Spengler. “Šasija v BMW M4 je zelo športna. Odziv sprednje osi je zelo neposreden, oprijem zadnje osi pa je fenomenalen. Ta avtomobil je idealna osnova za naš DTM dirkalni avtomobil.”
BMW Group je svoj dirkalnik BMW M4 DTM pripeljal na Esenski avtomobilističen salon in s tem predstavil spektakularen izgled in dizajn avtomobila. Ker avtomobil ni bil del BMW razstavnega prostora je bil pozicioniran na južnem vhodu v halo. V miru smo si ga tako lahko ogledali in poslikali. Vsekakor lahko rečemo, da je dirkalnik impozanten in agresiven tudi v živo, aerodinamični dodatki na nizkem podvozju pa ga napravijo izredno zanimivega. Definitivno je prava umetnina tako iz vidika izgleda kot zmogljivosti. Oglejte si ga v spodnji galeriji.