“BMW je s Competition paketom preobrazil BMW M4 iz “grdega” račka v laboda” so napisali pri EVO Magazine za ta avtomobil, preden so mu nadeli krono najboljšega avtomobila leta v kategoriji kupejev. Veliko je bilo že povedanega o BMW M4 s Competition paketom in o tem kako ponuja mnogo boljšo vozniško izkušnjo od standardnega M4. Za 7.841 € (cena po slovenskem konfiguratorju) tako dobite 20 konjskih moči več, izjemno lahek komplet 20 palčnih platišč, novo vzmetenje, dodelan krmilni mehanizem in boljši zadnji diferencial. Vse to se skupaj in še več, se sešteje v mnogo prijetnejšo in zabavnejšo izkušnjo med vožnjo avtomobila.
Zahvaljujoč dodelavi je krmilni mehanizem boljši. Čeprav še vedno ne ponuja skoraj nobenih povratnih informacij, je še vedno izjemno natančen in odziven, prednji konec pa se v ovinek zagrize z večjo vnemo kot prej. V bistvu M4 Competition na normalni cesti sploh noče podkrmariti, kar je izjemno dobrodošla lastnost, še posebej na cestah, ki jih ne poznate. Najboljši del Competition paketa pa je novi izpušni sistem, ki iz vrstnega šestvaljnika izvablja res pravi zvok, ki je bil prej do neke mere odsoten. V načinu Sport tako ob prestavljanju v nižjo prestavo ali ob odvzemu plina poka in jezno grgra, ko prestavite v Sport Plus pa se te poki še ojačajo.
EVO Magazine pravi, da je novi BMW M4 Competition premagal konkurente kot so Audi RS5 in Mercedes AMG C63S v njihovem supertestu in je zato sedaj dovolj dober, da ga lahko omenimo celo v istem stavku kot ikonskega BMW E30 M3.