Največja razlika med tema dvema avtomobiloma je zagotovo zadnji oziroma štirikolesni pogon. V obeh primerih gre za vrhunska avtomobila, loči ju pa seveda tudi širok krog privržencev. Nekateri pravijo, da je zadnji pogon bolj zabaven kot štirikolesni, ki naj bi zagotovil bolj umirjeno izkušnjo brez drame, kot je recimo ”odnašanje” zadka pod tako velikimi koti kot pri zadnjem pogonu. Po drugi strani pa štirikolesni pogon zagotovo veliko večjo mero oprijema na različnih podlagah, zato je po mnenju mnogih precej bolj varen.
V spodnjem videoposnetku si lahko ogledate pospešek iz nule, test zavor in pospeševanje od določene hitrosti. Za vas ne bomo razkrili rezultatov, vendar lahko povemo, da je šlo v prav vseh primerih zelo blizu. BMW M3 CS poganja 3,0-litrski vrstni šestvaljnik, ki razvije 460 konjskih moči in 600 nevtonmetrov navora. Za razliko od običajnega M3 tehta 50 kilogramov manj in do stotice pospeši v 3.9 sekunde in doseže 280 kilometrov na uro končne hitrosti. Audi RS4 uporablja 2,9-litrski V6, ki razvije 450 konjskih moči in 600 nevtonmetrov navora ter do stotice pospeši v 4.1 sekunde.