Njegovo najbolj nenavadno mnenje je, da je M235i boljši avtomobil, kot M4. Zakaj takšna izjava? Zanjo je kar nekaj je razlogov, prvi pa je definitivno cena. Pri nas boste za M235i odšteli dobrih 55 tisočakov, za M4 pa kar 84.000,00 €. 3,0-litrski vrstni šestvaljnik, ki ga dobite pri najmočnejši dvojki proizvede 326 konjskih moči in 450 Nm navora, kar je za večino uporabnikov več kot dovolj, od M4 pa je tudi štirideset kilogramov lažji.
Zadovoljiv podatek je tudi, da je M235i hitrejši od M3. Ok morda res ne od najnovejšega, vseeno pa prehiti E46 M3, saj do stotice potrebuje 0,2 sekunde manj. Vse je odvisno od tega, kakšen model vam je bolj pri srcu. M4 je večji, težji, močnejši… ampak sami presežki včasih niso najboljša izbira, na javnih cestah pa tako ali tako težko izkoristimo vso moč, ki jo skriva pod pokrovom motorja.
Vozili se razlikujeta tudi po karakterju. F82 M4 je grajen za brutalnost, pri bolj dinamični vožnji zahteva konstantno visoko raven pozornosti in previdnosti, da ne pristanete v kakšnem drevesu, M235i pa je bolj krotek in lažji za vsakdanjo uporabo. Če lahko realno govorimo o primerjavi M4 in M235i, kaj lahko šele pričakujemo od BMW F87 M2? Brez dvoma bo to ekstremno zaželjen model, ki se ga bodo posluževali mnogi ljubitelji bavarcev.