Morda nima pravega tipičnega globokega rohnenja, ki ga poznamo od drugih M modelov, a meni osebno je zvočna kulisa malega M2 bolj všeč od rohnenja večjega BMW M4. Poleg zvoka pa mala zverinica seveda ponuja veliko užitkov v vožnji kar je še bolj pomembno. Za M2 lahko tako brez obotavljanja rečemo, da je prava ultimativna stvaritev ali “The Ultimate Driving Machine”, kot mu radi rečejo Bavarci. Kako ne bi bil, ko pa ga poganja 3,0-litrski vrstni šestvaljnik, ki razvije 370 konjskih moči in 465 Nm navora. Pospešek do stotice tako z bliskovitim DCT menjalnikom traja 4,3 sekunde, s šeststopenjskim ročnim pa 4,5 sekunde.
Za izboljšanje zvoka je tako na trgu že nekaj rešitev. Prvo je ponudil BMW s svojim programom dodatkov M Performance, kmalu za tem pa je lastnike razveselil tudi slovenski in eden najboljših svetovnih proizvajalcev izpušnih sistemov, Akrapovič.
Posnetek prikazuje primerjavo izpušnega sistema M Performance in izpušnega sistema Akrapovič. Seveda sta oba izpušna sistema vrhunska in razvijeta čudovit zvok, a po mojem mnenju Akrapovič razvije nekoliko boljšo, glasnejšo in bolj mamljivo zvočno kuliso.
Kateri pa je ljubši vam? Prisluhnite jima!