Glavna novica je zagotovo moč. Te bo za impresivnih 450 konjskih moči, ki jih bomo lahko na asfalt standardno prenašali skozi šest stopenjski ročni menjalnik, opcijsko pa bo na voljo tudi sedem stopenjski dvosklopčni menjalnik. Poleg tega bo za večjo funkcijo ‘dvoživke’ ponujal adaptivno vzmetenje, za najbolj zagrizene dirkače pa bodo, sicer opcijsko, na voljo tudi keramične zavore.
V kolikor vas zanimajo platišča, bo BMW M2 CS opremljen s platišči Style 763 M v zlati ali črni barvi, standardno pa bodo obuta v Michelin Pilot Sport Cup 2 pnevmatike, brez spremembe v dimenzijah. Da avtomobil ne bo nič težji ampak še celo nekoliko lažji bodo poskrbeli deli karoserije iz karbonskih vlaken, kot so naprimer pokrov motorja, streha in ostali aerodinamični dodatki, ki smo jih vajeni že iz M Performance programa.
V notranjosti bomo lahko končno našli prave sedeže. Te bodo enaki kot v BMW M4 Competition, odeti v Merino usnje, v notranjosti pa bomo lahko našli razne poudarke v alkantari, med katerimi bo opcijsko na voljo tudi volan oblečen v alkantaro. Zadnjih sedežev ne bo več moč podreti, saj je fiksna klop lažja, k manjši teži pa nekaj prispeva tudi M Performance izpuh, ki pa je na mestu predvsem iz drugih razlogov.
Na voljo bo v samo štirih barvah in sicer Alpine White, Misano Blue, Hockenheim Silver in Saphire Black. Proizvodnja se bo začela marca prihodnje leto, končala pa le 9 mesecev kasneje. Skupno bo tako za cel svet na voljo zgolj 2200 avtomobilov. V Belgiji, kjer se je domnevno odvila predstavitev za zaprtimi vrati bo tak avtomobil stal 95 tisoč €, kar je za M2 Competition z nekaj M Performance in M4 Competition dodatki nekoliko veliko, saj iz tega zornega kota avtomobil ni ravno unikaten in nekaj posebnega. No ja, verjamemo, da bo vožnja pokazala povsem drugo plat zgodbe.