Potegniti iz slabe situacije nekaj dobrega, to je bila ideja v Münchnu, ko so prvič in zadnjič v 98-letni zgodovini pri BMW naredili vozilo s sredinsko postavitvijo motorja.  

V poznih 1970-ih, italijanski proizvajalec Lamborghini sklene dogovor z BMW za gradnjo proizvodnega modela dirkalnika, ki bi zadoščal kriterijem za homologacijo, vendar pa spori povzročijo, da pri BMW vozilo dokončajo sami.

M1 je res “Ultimate Driving Machine” in je verjetno najboljši izdelek Giorgetta Giugiara. V sebi skriva 3,5-litrski vrstni šestvaljnik, ki pošilja moč 277 konjskih moči na zadnjo os preko 5-stopenjskega menjalnika. Procar dirkalna izvedba s turbo motorjem pa proizvede kar neverjetnih 860 konjskih moči in pritegne pozornost najboljših voznikov F1 v dirki BMW M1 Procar Championship. V obdobju treh let od 1978 do 1981 je bavarski proizvajalec avtomobilov izdelal samo 456 primerkov M1, tako za BMW navdušence verjetno ni bolj zaželjenega modela, kot je BMW M1.

Aprila 2008 je BMW predstavil M1 Homage konceptno vozilo, v čast 30-letnice M1. Koncept je uporabljal sredinsko postavitev motorja in si sposodil veliko oblikovnih potez od originalnega M1 in Turbo izvedbe.

Spodnji video vsebuje predstavitev lastnika enega izmed izdelanih M1 avtomobilov:

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code