Med tiskovno komferenco, se Van Meele ni bal odgovoriti tudi na težja, bolj provokativna vprašanja, predvsem o konkurenci, ki okoli BMW M3 in M4 pospešeno ‘zateguje zanko’. Na začudenje vseh, v odgovoru sploh ni omenil tradicionalnih nemških tekmecev, vendar je večjo pozornost namenil novim imenom v tem segmentu.
Če smo bolj točni, je Van Meele zelo pohvalil Alfo Romeo in njenega konkurenta v obliki Giulie Quadrifoglio, ki se po njegovih besedah od vse konkurence še najbolj približa vozniški dinamiki modela M3. “Seveda opazujemo vse tekmece naših avtomobilov. Opazujemo Cadillac, saj se z njihovim delom čedalje bolj pomikajo na zmogljivostni teritorij. Seveda pogledujemo tudi proti Porscheju, saj je ravno Cayenne največji direktni tekmec našemu X5 M, pozorni pa moramo biti tudi na Jaguar, saj v zadnjem času tudi oni postajajo čedalje boljši in nevarnejši.” je dejal Van Meel.
“Ravno tako ne smemo pozabiti Alfe Romeo Qiulia QV, ki je že od samega začetka popolnoma sledila konceptu M3, zato nam je bilo zelo zanimivo videti, kaj lahko naredijo in kako daleč so prišli. Moram reči, da so naredili res dober avtomobil. Seveda moramo trditi, da smo najboljši pa vendar v to tudi sam verjamem, vseeno pa je Alfa prišla še najbližje v vozni dinamiki od vseh konkurentov in resnično mislim, da so svoje delo opravili z odliko,” je še dodal.
Glede na to, da sta bila dolgo časa glavna tekmeca M3 le dva in sicer Mercedesov C63 AMG ter Audijev RS4, Van Meel pa ju v tem govoru ni niti omenil ni, pove veliko o tem, kako daleč so Alfa Romeo, Jaguar in Cadillac v resnici prišli. Neglede na to, kako dobri so novi tekmeci in kakšno konkurenco prtedstavljajo, pa vodja M oddelka v njih veseno vidi večji izziv kot grožnjo, izziv, ki jih bo prisilil, da bodo še naprej stopnjevali svojo igro in v naslednji generaciji ponudili res izjemen avtomobil.