Bavarci so namreč prenehali s proizvodnjo trenutne generacije F34 serije 3 GT, kot del načrta za zmanjševanje stroškov, pa v načrtu sploh nimajo primerne zamenjave zanj. Odločitev je padla kmalu po tem, ko so člani uprave sicer ugotovili, da je povpraševanje zanj še vedno dovolj veliko, da bi ga lahko obdržali v portfelju, a so se na koncu odločili, da ga bodo vseeno umaknili iz ponudbe. Očitno gre tukaj še za druge razloge ali morda celo zamere glede poimenovanja grdi raček.
Model predstavljen leta 2013 na ženevskem avtomobilskem salonu in prenovljen tri leta zatem, je bil lahko opremljen s širokim naborom štiri in šest valjnih bencinskih ali dizelskih agregatov. Primarno je bil gnan na zadnjo os, opcijsko pa je bil opremljen tudi z xDrive štirikolesnim pogonom, tako kot njegova limuzinski in karavanski brat.
Model Gran Turismo je bil tudi tudi daljši in višji od obeh, saj je v notranjosti zahvaljujoč daljši medosni razdalji ponujal kar 11 centimetrov več prostora za noge potnikov v drugi vrsti. S tem je bil tudi najprostornejši iz celotne linije serije 3 saj je po prostornosti že trkal na vrata večji seriji 5, kar je s seboj prineslo tudi nekoliko višjo ceno, saj je bila to hkrati tudi najdražja oblika serije 3 v ponudbi. Kakorkoli že mi ga bomo vseeno pogrešali a po drugi strani vseeno razumemo odločitev znamke BMW, ki se čedalje bolj fokusira v razvoj in proizvodnjo električnih avtomobilov.