BMW ni nobena izjema, v letu 2017 so si namreč zagotovili številne nagrade in uspešne prodajne številke. Uspelo jim je prodati 100,000 primerkov električnih vozil, kar nakazuje na to, da je prihodnost že zelo blizu. Poleg uspešnih prodajnih rezultatov pa se lahko pohvalijo tudi z nagradami. Po vsem svetu so letos cenili dizajn, inovativno tehnologijo, inteligentne možnosti povezljivosti in seveda tudi kvaliteto.
Največ nagrad je prejela nova serija 5. V Angliji je prejela nagrado ”Car of the Year” revije ”What Car”, ”Autocar ‘pa ji je letos namenil ”New Car Award” in ”Executive Car of the Year” naslov. Ni le dosegel največ glasov v tekmovanju bralcev za naslov ”Auto Trophy – Worlds Best Cars”, ki ga je organizirala revija ”Auto Zeitung” v kategoriji ”Luxury Class’‘, temveč je osvojil tudi laskavi naslov ”Four-wheel Drive Car of the Year” v razredu vozil, ki stanejo preko 40 tisoč evrov s pomočjo bralcev revije ”Auto Bild Allrad”.
Serija 5 je prav tako osvojila naslov ”Car connectivity Award leta 2017”, kar le še potrjuje odličnost. Prav tako je osvojila naslov ”Value Champion 2017” za ”dolgotrajno” kvaliteto uredništva ”Auto Bild”. Tudi dizajn petice je predstavljal velik uspeh, saj je dosegla “Red Dot Award: Product Design”. Poleg petice je devet nagrad skupno pripadlo tudi modelu i3 in i8. Najbolj so pri BMW ponosni na ”Electric Car”, ki jo je osvojil i3 in na nagrado ”International Engine of the Year Award” za BMW i8. Vse to pomeni, da BMW ne zagotavlja le vrhunskih izdelkov, temveč kot družba stremi k prihodnosti.