Prototip je opremljen s peto generacijo električnega pogona, sistemska moč pa znaša neverjetnih 720 konjskih moči, kar po njihovih besedah pomeni, da z BMW M5 opravi kot za šalo. Razvojna ekipa pravi, da je koncept namenjen za impresioniranje voznikov, pa ne samo v ravni liniji, temveč tudi v zavojih.
Ravno zato, da so iz avtomobila iztržili največje možne performanse, so še posebej tesno sodelovali inženirji za šasijo in inženirji za pogonski sklop. Glavna značilnost pogona sta zadnja elektromotorja, ki sta krmiljena ločeno. To omogoča uporabljanje ‘e-torque vectoring’ funkcije za razporejanje navora, ki najde oprijem tudi pri ekstremnih manevrih. Tak pogonski sklop naj bi bil celo bolj učinkovit in natančen kot klasična zapora diferenciala, ki reagira samo na razliko v hitrosti vrtenja med gnanima kolesoma.
Gnana pa je tudi prednja os za kar pa skrbi en elektro motor, skupno so tako trije. Točno tak elektromotor naj bi poganjal bodočega BMW iX3, vendar ta ne bo imel treh ampak samo enega. Morda še najbolj zanimivo je to, da so inženirji vgradili ta pogonski sklop brez kakršnegakoli poseganja v prostor potniške kabine, kar je izjemen dosežek sam po sebi in priča o prilagodljivosti platforme nove serije 5.
V prihodnosti bodo lahko BMW stranke izbirale med tehnologijo, ki je prava za njih. Morda se bodo odločili za en motor kot v prihajajočem BMW iX3 ali morda za različico z dvema motorjema in e-torque vectoring sistemom. Kdo ve, kakorkoli že menimo, da je Power BEV kakor ga imenujejo pri BMW resnično zanimiva stvaritev in upamo, da bomo kaj podobnega v kratkem videli tudi na naših cestah.