Čeprav mnogi menijo, da družinska serija 2 ni pravi BMW, gre dejansko za odličen avtomobil, kar se pozna tudi na prodaji. Lani so jih prodali namreč 68 tisoč, leta 2016 pa je ta številka znašala celo 100 tisoč prodanih avtomobilov kar je daleč od zanemarljivega. Eden izmed problemov je zagotovo dobičkonosnost, zaradi vseh različnih pogonskih sklopov, ki morajo biti v ponudbi, BMW-jev podpredsednik produktnega managementa Peter Henrich pa je dodal še, da ta dva modela nista center tega, za kar se zavzema znamka BMW.
Da ne bi izgubili prodaje bodo stranke preusmerili v smer SUV-ov kjer edini logični kandidat ostaja BMW X1, ki je obenem tudi baziran na enaki platformi kot obe družinski seriji 2. Ostaja pa en problem in sicer, da v bavarskem portfelju ni avtomobila s sedmimi sedeži vse do BMW X5, ki pa je že luksuzni in izjemno drag avtomobil. Obenem lahko tudi rečemo, da BMW X7 tudi ni center tega za kar se zavzema znamka BMW pa je vseeno nastal iz enakega razloga kot Active tourer – da bi stopil v boj z drugim nemškim tekmecem.
Mercedes razreda B je bil nekaj let nazaj namreč najbolje prodajani Mercedes, v Nemčiji je prehitel celo Golfa. Tudi razred B je sedaj podlegel SUV trendom, saj si je Mercedes ustvaril konkurenco znotraj znamke v obliki novega GLB. Zanimivo je tudi to da je BMW serije 2 Active Tourer celo prehitel Mercedesa razreda B v prodaji.
Se vam zdi odločitev smiselna? Mi ga bomo kar nekako pogrešali.