Seveda ni nič pretresljivega, da nemški proizvajalci avtomobilov spadajo v 50 nemških znamk z največjo skupno vrednostjo. Bolj je zanimivo to, da je med vsemi avtomobilskimi znamkami največ vreden ravno BMW, ki je skupno pristal na tretjem mestu. Prvo mesto je z izračunano vrednostjo 48,943 milijarde dolarjev (39,9 milijarde evrov) in velikim naskokom pred drugouvrščenim nemškim Telekomom (vrednost 32 milijarde evrov) zasedlo podjetje SAP.
Na tretjem mestu se je z 24,606 milijarde dolarjev (20,135 milijarde €) vrednosti, kot smo že omenili, znašel ravno BMW in tako prehitel vso konkurenco. Mercedes Benz mu je z vrednostjo 19,231 milijarde evrov tesno za petami na četrtem mestu, Audi, Porsche in Volkswagen pa so nekoliko zaostali, a vseeno prišli med najboljših 15. Glede na raziskavo MillwardBrown imajo tako proizvajalci avtomobilov največji vpliv na nemški trg, saj skupaj predstavljajo kar 22 odstotkov vrednosti, petdesetih najvrednejših nemških blagovnih znamk.
Ravno ta podatek je še najbolj impresiven v primerjavi z globalnim povprečjem, kjer znaša avtomobilska industrija bore 3 odstotke celotnega trga največjih blagovnih znamk. Glede na MillwardBrown raziskavo, je BMW na listi BrandZ 2018 pred konkurenco ravno zato, ker ni bil vpleten v Volkswagnov Dieselgate škandal. Ne glede na vse poizkuse metanja znamke BMW v isti koš kar se zadeva goljufive elektronike pri testiranju emisij, je znamka vseeno ohranila čisto ime, avtorji te raziskave pa ravno tako priznavajo vodilno vlogo znamke BMW pri razvoju električnih avtomobilov in plug-in hibridov, kar zagotovo dviguje vrednost znamke in jo tako ponese pred konkurenco.