Največja sprememba se skriva ravno pod pokrovom motorja. Tam se namesto 2.0 litrskega štirivaljnika vrti večji, 3.0 litrski bencinski šestvaljnik, ki razvije 282 konjskih moči, sistemska moč v kombinaciji s 113 ‘konjskim’ elektromotorjem pa tako znaša kar 394 konjskih moči. Tudi navora je veliko in sicer za 600 Nm, kar zagotavlja odlično prožnost in odlične pospeške. Že podatek 5,6 sekunde do stotice in končna hitrost 235 kilometrov na uro je za takšnega orjaka zelo impresiven.
Vsa ta moč se preko osem stopenjske avtomatike prenaša na vsa štiri kolesa, z izjemo odprtine za polnjenje z elektriko na prednjem levem blatniku in nekaterih oznak, pa je BMW X5 xDrive45e navzven povsem identičen ostalim različicam. Večja in bolj učinkovita je tudi baterija, ki sedaj s kapaciteto 24 kWh omogoča med 67 in 87 kilometri električnega dosega po novem WLTP testnem ciklu, končna hitrost v električnem načinu pa znaša 135 kilometrov na uro.
Čeprav baterija uporablja najnovejšo tehnologijo in je njena učinkovitost še boljša, vseeno zavzame kar nekaj prostora in sicer predvsem na račun prtljažnega prostora, ki ga je v primerjavi z bencinskimi in dizelskimi različicami, manj za 150 litrov. No vseeno vas ne rabi kaj preveč skrbeti, saj še vedno ponuja zajetnih 500 litrov prtljažnega prostora, prednosti hibridnega pogona, med drugim tudi deklarirana poraba med 1.2 in 1.9 litra, pa zagotovo odtehtajo ta kompromis.
BMW X5 xDrive45e ima tudi že standardno vgrajeno zračno vzmetenje in elektronsko krmiljene blažilnike, štirikolesno krmiljenje pa je na voljo za doplačilo. Vgrajeno ima tudi akustično zaščito peščev, kar pomeni, da pri nižjih hitrostih v električnem načinu oddaja zvoke, ki pešce opozarja na njegovo prisotnost. Kaj menite, vas bo hibrid, ki je končno opremljen z vrstnim šestvaljnikom prepričal, ali menite, da je dizel še vedno prava izbira?