Zadnje sporočilo za javnost, ki je bilo objavljeno ob praznovanju “električnega” prodajnega uspeha v letu 2017, je potrdilo, da je BMW patentiral oz. zavaroval pravice za poimenovanje BMW modelov i1 do i9 ter BMW iX1 do iX9. Nadalje potrjujejo, da bo naslednji iNext nosilni element znamkine nove tehnologije. Če torej dobro pomislimo, obstaja velika verjetnost, da bodo na težko pričakovani model pritrdili prav značko i9.
Druga možnost pa je, da če se iNext izkaže za športnega terenca, da bi lahko nosil napis iX9. Leto 2021 bo zato prelomno v smislu elektromobilne prihodnosti bavarskega mogotca in bo začrtalo pot z Level 4 samovozečimi funkcijami. V notranjost iNext bo namreč po besedah vodilnih pri BMW vključen niz naprednih povezovalnih funkcij, prvič videnih v modelu serijske proizvodnje. iNext bo napajal popolnoma električen pogonski sklop s prihajajočimi baterijami pete generacije; govora je o razponu do 650 km.