BMW Motorsport in DTM se vračata na legendarno madžarsko dirkališče Hungaroring. Po 26-letni odsotnosti bo dirko priljubljenega prvenstva turnih avtomobilov zopet gostila Budimpešta. Prva izvedba nemškega prvenstva turnih avtomobilov (DTM) na omenjenem prizorišču 18. septembra 1988 je potekala še v formatu dveh dirk. Nemec Markus Oestreich za volanom legendarnega BMW M3 je bil z dvema četrtima mestoma najvišje uvrščeni BMW dirkač. Takrat je konkurenca štela 34 voznikov, od katerih jih je 16 sedelo v BMW dirkalnikih.
Aktualna skupina voznikov BMW si je z dirkalniki BMW M4 DTM na uradnih testiranjih ITR na začetku sezone že nabirala izkušnje na Hungaroringu.
Pred otvoritveno dirko v nemškem Hockenheimu je nemški dirkač Timo Glock, ki ima na Madžarskem številne navijače, navdušil gledalce v Budimpešti s spektakularno demonstracijo dirkalnih spretnosti v 2013 DEUTSCHE POST BMW M3 DTM. Pred impozantno kuliso Donave, visečega mostu in zgradbami parlamenta je voznik moštva BMW Team MTEK pripravil pravi avtomobilistični dirkalni praznik za 450.000 obiskovalcev.
Pred tretjo dirko DTM, ki je na sporedu 1. junija 2014, BMW s 66 točkami trenutno zaseda drugo mesto med konstruktorji. Najvišje uvrščeni voznik BMW na lestvici dirkačev je Nemec Marco Wittmann s 25 točkami na tretjem mestu. 24-letni voznik iz mesta Fürth je z Ice-Watch BMW M4 DTM za BMW Motorsport osvojil svoj prvi začetni startni položaj na drugi dirki sezone v nemškem Oscherslebnu. To je bil že 40. prvi štartni položaj za BMW na dirkah DTM, deseti odkar se je leta 2012 nemški proizvajalec avtomobilov vrnil v DTM in prvi za moštvo BMW Team RMG. Wittmannu so se v prvi deseterici dirkačev pridružili BMW vozniki Augusto Farfus (Brazilija), Timo Glock (Nemčija) in Bruno Spengler (Kanada).
Nova razmerja med težo in močjo bodo zopet pomembna na Hungaroringu. Tako Farfus in Tomczyk tekmujeta z dodatnima 2,5 kilograma mase. Wittmann, Spengler, Glock in Joey Hand (Amerika) niso dodatno obteženi. Novinca v DTM, Portugalec António Félix da Costa in Belgijec Maxime Martin, lahko iz svojih BMW M4 DTM odstranita 2,5 kilograma.
Jens Marquardt (Direktor BMW Motorsport):
»Uvodna zmaga in prvi začetni štartni položaj za BMW M4 DTM, številni prehitevalni manevri in spektakularna bitka v dežju: prvi DTM dirki v letu sta brez dvoma postregli z razburljivostjo. Sezono smo sanjsko odprli v Hockenheimu, medtem ko v Oscherslebnu sreča ni bila na naši strani. Tako upam, da bo dirka v Budimpešti potekala v regularnih pogojih, da bomo lahko znova pretopili zmogljivost našega avtomobila v točke na lestvici. Vrnitev v Budimpešto po več kot četrtletju je za DTM in BMW Motorsport nekaj zelo posebnega. Navijači so na Madžarskem polni entuziazma – kar je Timo Glock izkusil v mestnem središču pred nekaj tedni. Ta strast na tribunah bo zagotovo dodatno podžgala naše dirkače in moštva ter jih spodbudila, da odpeljejo dobro in zanimivo dirko v Hungaroringu.«