Fotografije žal niso najboljše kvalitete, a vseeno razkrivajo nekaj sprememb, ki so opazne v primerjavi z originalnim BMW i8 Spyder konceptom iz leta 2012 ter nedavno predstavljenim brezvratnim i8 Vision Future. Opazno je spremenjen tako sprednji kot zadnji del vozila, med sedežema pa je na zadnjem delu nameščeno celo steklo.
Informacij o načinu zapiranja strehe še ni, a se pojavljajo ugibanja, da bo Spyder uporabljal streho targa, ki se jo v celoti odstrani in se je najverjetneje pravi na določeno mesto v vozilu.
Razvoj BMW i8 Spyder poteka skupaj z osvežitvijo BMW i8. To pomeni, da bosta oba deležna enakega dizajna in tehničnih lastnosti. Prejela bosta elektro motor in močnejši 1,5-litrski trivaljni bencinski motor. Osvežitev bo s seboj prinesla še nove dodatke in izboljšano vzmetenje.
Po besedah direktorja BMW, Haralda Kruegerja bosta oba modela predstavljena prihodnje leto.
Istočasno pa je BMW napovedal tudi napredno litij-ionsko baterijo, ki pa bo žal v na trgu na voljo žele leta 2026. Bistvena razlika naj bi bila, da elektroliti ne bodo več v tekočem, ampak v trdnem stanju.
Baterije naj bi tako postale lažje, manj možnosti pa bo po novem tudi za vnetljivost baterij. Seveda pa je pomembna tudi povečana kapaciteta, ki bo za 15 do 20 odstotkov večja kot sicer. BMW ima sicer takšne baterije že pripravljene, na trg pa bodo prispele šele leta 2026 zaradi dolgotrajnega testiranja pred dejansko uporabo v vozilih.