Odkar je BMW i8 prišel na trg so se poprodajna podjetja trudila ustvariti svoje unikatne predelave - do sedaj le - zunanjosti. Gabura Racing Technologies pa nam prvič prinaša posodobitev zmogljivosti, ki je vredna ogleda.

Nemški poprodajni prodajalec, ki se sicer specializira za dirkalne menjalnike in predelave po meri, je pričel s projektom namočnejšega BMW i8 doslej. To jim bo uspelo z menjavo 1.5-litrskega trivaljnika in električnega motorja s 4,4-litrskim V8 iz BMW M6. Podjetje naj bi odstranilo odstranilo futuristično hibridno tehnologijo in ga zamenjalo z brutalno S63 motorno enoto, ki je še dodatno posodobljena za več moči. BMW i8, ki kmalu ne bo več hibridni športnik, bo sedaj proizvedel 800 konjskih moči, seveda pa bo v sebi skrival tudi Gabura Racing Technologies šeststopenjski sekvenčni menjalnik povezan z zadnjo osjo. Gabura BMW i8 bo namreč izgubil štirikolesni pogon in bo uporabljal le pogon na zadnji kolesni par.

Standarden i8 s hibridnim pogonom do 100 hm/h potrebuje 4,4-sekunde, verjetno pa bo predelava Gabura Racing še hitrejša, predsvem pa bo predstavljala uresničitev sanj vseh, ki so si vedno želeli konkreten motor v izjemnem oblikovanju bavarskega športnika. Začetek projekta si oglejte v spodnjem posnetku.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code