Tovarna v nemškem Leipzigu je s serijsko proizvodnjo novega BMW i8 Roadster pričela šele slaba dva meseca nazaj, BMW pa je že pripravljen govoriti o svojih bogatih načrtih za naprej.
Na mednarodni predstavitvi plug-in hibridnega dvoseda BMW i8 Roadster je vodja slednjega, g. Marcus Pluntke, razkril njihov dolgoročni načrt. Le-ta vključuje posebne izdaje avtomobilov, saj so mnenja, da bodo s takimi dejanji omogočili ohranjanje prodaje ter privlačnost in povpraševanje tudi potem, ko se bodo naročila za nov model zaključevala.
“Roadster bo zagotovo še ena uspešnica, saj je kupe na trgu že štiri leta; tu so kupci, ki po njem kar hlepijo”, zatrjuje Pluntke. “Zaenkrat smo za nov model prejeli že preko 1000 prednaročil.” Izpostavil je tudi posebne edicije teh avtomobilov, ki so bile predstavljene v zadnjih dveh letih. To so BMW i8 Frozen Edition iz leta 2017, BMW i8 Protonic Dark Silver Edition iz leta 2016, na Japonskem pa so istega leta predstavili celo BMW i8 Celebration Edition v sklopu stote obletnice delovanja podjetja. Kljub vsemu pa tu ne gre pričakovati enake, tako visoke ravni prilagoditev s strani BMW Individual, ki jih boste našli v skoraj vseh drugih BMW. Razlog tiči v tem, da tovarna v Leipzigu ni tako zmogljiva, ko gre za prilagajanje montažne linije z namenom omogočiti prostor boljšim različicam obeh elektrificiranih modelov. Če povzamemo: posebne izdaje bodo najverjetneje prejele le kakšne manjše spremembe, kot so npr. različni barvni odtenki ter možnosti opreme.
Dobra novica pa je, da BMW išče načine za boljšo vključitev individualnega programa v leipziško tovarno. Tu namreč izdelujejo tudi model BMW serije 2 Active Tourer, vključno s 225xe hibridno različico. Na tem mestu nastaja tudi BMW M2 Competition, vzporedno z rednim BMW serije 2 v kupe in kabrio različici. Poleg tega je Leipzig rojstni kraj kmalu prenovljene serije 1.
Prihodnost modelov BMW i3 ter BMW i8 je zaenkrat še negotova, saj BMW še ni sprejel odločitve o drugi generaciji.