BMW nas pri razvoju tretjega BMW i modela pušča še popolnoma v dvomih. Bo nov član električne družine zapeljal med nas v obliki limuzine, enoprostorca ali SAC/SUV-ja?

Ko smo že bili skoraj prepričani, da nas pod imenom BMW i5 čaka nekaj podobnega limuzini ali kombillimuzini, pa sedaj spekulacije nagibajo v drugo smer. Po najnovejših informacijah naj bi se verjetnost nagibala proti BMW i6 Crossoverju, ki naj bi na proizvodni obrat zapeljal v letu 2020. In tudi to so le ugibanja, saj bavarsko podjetje uspešno zaustavlja kakršne koli informacije, da bi le te prišle v roke medijev. Po poročanju Car Magazine pa naj bi odja raziskav in razvoja, Harald Krüger in Adrian van Hooydonk raziskovala področje nekakšne mešanice, Crossoverja, podobnega Citroenu DS5. Tako kot vsi moderni modeli bo tudi i5/i6 uporabljal najnaprednejšo tehnologijo skupaj z iDrive šesto generacijo, bolj izkoristljive baterije in novo, tretjo arhitekturo, ki bo namenjena električnim modelom.

BMW-i6-cross

Nova platforma, ki bi se pridružila že obstoječima UKL in CLAR, naj bi se imenovala FSAR, ki omogoča ploska tla nad podvozjem, napolnjenim z baterijami. Njegova oblika naj bi še zmeraj ohranjala klasične BMW linije za optimiziranje aerodinamike in agresiven videz. Glavno vprašanje še zmeraj ostaja: kakšna bo izbira pogonskega sklopa? Popolnoma električen? Hibrid? Morda vozilo na gorivne celice? Za doseganje kvote, ki naj bi znašal okoli 60,000 enot letno, bo i6 verjetno uporabljal zmes karbona, plastike in aluminija. Veliko govora je bilo o novi litij-polimer  bateriji, ki naj bi kar za trikrat povečala kapaciteto energije na približno 500 kWh, njena cena pa je skoraj polovico nižja. Takšna tehnologija bi lahko prišla izpod rok Boscha, vozilo pa naj bi poganjala kombinacija dveh ali štirih električnih motorjev.

Do leta 2020 je še štiri leta, do takrat pa bo tudi električna tehnologija že dovolj napredovala za stvaritev nečesa izjemnega.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code