Po oznanitvi modela v začetku letošnjega leta, čakamo na uradno predstavitev prvega serijskega BMW i4. Medtem ko je prototip še v celoti zakamufliran, je vseeno mogoče opaziti nekaj ključnih podrobnosti o zasnovi, ki kažejo, da ne gledamo običajnega modela BMW i4. V primerjavi s standardnim i4 ima prototip športna ogledala M, bolj mišičaste blatnike in širši zadnji del. Prav tako ga sestavljajo modre zavorne čeljusti M-Sport.

Uradne specifikacije pogonskih sklopov za serijskega i4 še niso potrjene, vendar naj bi koncepta na vohunskih slikah proizvedel okoli 530 »konjskih moči«, kar električni športni limuzini omogoča pospešek od 0 do stotice v približno štirih sekundah. BMW trdi, da bo i4 na podlagi evropskega cikla WLTP zdržal kar 600 kilometrov!
Z okoli 500 »konjev« bo moč domnevnemu BMW i4M približno enaka kot pri aktualnima modeloma M3- in M4 Competition, ki v najmočnejši različici iz 3-litrskega bencinskega šestvaljnika z dvema turbinama iztisnita 510 »konjskih moči« in 650 Nm navora.

Generalni direktor BMW M, Markus Flasch, pa je s svojo izjavo pred kratkim zavrgel ugibanja in zatrdil, da se i4M vseeno ne bo moral kosati z novima M3 in M4, saj bavarski avtomobilski proizvajalec meni, da tehnologija baterij še ne izpolnjuje standardov, potrebnih za tisti prvi BMW M avtomobil. Navsezadnje se bo i4M v ovinkih še vedno moral “obnašati” kot pravi M avtomobil, kar bo zaradi dodatne teže težkih litij-ionskih baterij zahtevno.
Proizvodnja navadnega i4 naj bi se za evropski trg začela že v letu 2021.