Omenjeni motor je v svojem razredu v kategoriji motorjev prostornine med 1,4 litra in 1,8 litra prejel najboljšo oceno. Vsesplošni zmagovalec je 3,9-litrski turbo V8 motor iz Ferrarija 488 GTB, ki razvije 660 konjskih moči.
Izbor International Engine of the Year Awards je bil prvič izveden leta 1999, vse od takrat je BMW vse skupaj osvojil že 68 nagrad v določenih kategorijah ter kot vsesplošni zmagovalec. Vsako leto eksperti iz svojega področja ocenjujejo motorje, tokrat je bilo vključenih 58 avtomobilističnih novinarjev iz kar 31 držav, njihova naloga pa je bila izbrati najboljše motorje v vsaki kategoriji. Zmagovalci so bili razglašeni na uradni podelitvi nagrad na dogodku Engine Expo v Stuttgartu.
Priključno-hibridna pogonska enota v BMW i8 združuje presenetljivo zmogljivost športnega vozila z izjemno učinkovitostjo manjših in manj zmogljivih vozil. Trivaljni bencinski 1,5-litrski motor namreč razvije 231 konjskih moči, ki jih prenaša na zadnji kolesi, 131 konjskih moči, ki jih priskrbi elektro motor pa moč pošilja na sprednji kolesni par. Elektro motor oskrbujejo litij-ionske baterije, ki jih lahko polnimo s priključitvijo na elektriko. i8 lahko sicer z enim polnjenjem zgolj na elektriko prevozi do 37 kilometrov pri hitrosti do 120 km/h. Seveda pa je bistvo tega hibrida prav kombinacija obeh motorjev, ki omogočita pravi športen značaj.
Zmagovalni motor v svoji kategoriji tako navdušuje z zmogljivostjo pravih športnikov ter istočasno učinkovitostjo bolj varčnih in povsem povprečnih vozil. Pospešek od 0 do 100 km/h pri i8 traja 4,4 sekunde, kombinirana poraba pa kljub izjemnim pospeškom v mešanem ciklu znaša le 2,1 l/100km. Seveda pa je to le teoretična poraba, ki v praksi ni tako zelo skromna, pa vendar ostaja razumljiva glede na zmogljivost vozila.