BMW je svojo podznamko BMW i lansiral pred tremi leti. Že res, da je BMW i del enega največjih proizvajalcev avtomobilov, pa vendar imajo pri gradnji zelo različen pristop in to je jasno razvidno vsakemu, ki se vsaj približno spozna na bavarsko znamko. Vse od začetka prodaje v novembru 2013 je BMW i postal pravi tehnološki pionir, ki istočasno simbolizira moč inovacij in futuristično orientiranost, ki ga podjetje ponuja z vsakim vozilom.

Mogoče njihov pristop ni viden vsakemu kupcu, pa vendar imajo pri BMW i oddelku jasno vizijo. BMW Group je dostavil že več kot 100.000 povsem električnih ter hibridnih vozil strankam po vsem svetu. Če pogledamo iz druge perspektive lahko za primerjavo uporabimo Teslo Model S, ki je do septembra 2016 prodala 145.500 enot svojega električnega vozila. Kar se tiče BMW i3 je bilo prodanih kar preko 60.000 enot, kar ga v segmentu premium električnih majhnih vozil uvršča na prvo mesto. BMW i8 pa spada med prva elektrificirana športna vozila, od sredine leta 2014 pa je bilo prodanih kar preko 10.000 primerkov. Poleg modelov i3 in i8 je BMW prodal še 30.000 priključnih hibridov, ki spadajo v BMW oddelek iPerformance. Tako uspešna prodaja električnih in elektrificiranih vozil je vsekakor velik uspeh.

P90209628-highRes

“BMW i ostaja na čelu na področju inovacij in bo še naprej ustvarjal prelomno tehnologijo za BMW Group,” pravi predsednik uprave BMW AG, Harald Krüger. “Ko gre za električne pogonske sklope se lahko pohvalimo, da smo to tehnologijo že uspešno postaviti na cesto. Naslednji tehnološki napredek bo avtomatizirana vožnja, kjer bo BMW iNEXT določi nov mejnik.”

Nekateri mislijo, da bo BMW integriral električen ter hibridne pogonske sklope v vsa vozila, vendar so se v Münchnu odločili za drugačen pristop. Z ustanovitvijo znamke BMW i je BMW ločil svoja električna vozila s tehnologijo eDrive in tako postal pionir na področju individualne, trajnostne mobilnosti. BMW i3 je naprimer izdelan in dizajniran za lokalno brezemisijsko mobilnost v urbanem okolju. Hibridni športnik BMW i8 pa odlično združuje dobro znano vozno dinamiko ter zmogljivost s trajnostno zasnovo, učinkovito metodo proizvodnje in pametno uporabo materialov. Največja pohvala pa gre podjetju zaradi dejstva, da je 80 odstotkov kupcev BMW i3 povsem novih pri znamki BMW.

P90228326-highRes

V svoji ponudbi BMW Group sedaj ponuja sedem modelov, ki jih poganja le elektrika ali kombinacija elektrike ter bencinskega motorja. V prihodnjem letu prihajajo novi modeli med katere na primer spada priključni hibrid MINI Countryman. Do leta 2018 bo na trgu na voljo tudi nova različica priključnega hibrida BMW i8, ki bo najverjetneje izšel kot različica BMW i8 Roadster. V letu 2019 se nam obeta povsem električen MINI, za leta 2020 pa električen BMW X3. Ob začetku novega desetletja pa se obeta še en velik električen projekt oddelka BMW i; BMW iNEXT.

BMW podznamko BMW i očitno čaka zelo svetla prihodnost, bodoče kupce pa odlične vozne izkušnje in ekološka naravnanost vozil.

Vir: BMW AG

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code