BMW Group je izdal letno poročilo za leto 2016 v katerem prikazuje prodajne številke za celotno podjetje in pribitek, ki so ga uspeli doseči. Obseg prodaje je v letu 2014 prvič v zgodovini presegel mejo dveh milijonov prodanih enot (2,117,965), v letu 2016 pa je bila magična meja presežena že tretjič in sicer s kar 2,367,603 prodanimi vozili. Že šesto leto zapored tako BMW ostaja vodilni v premium segmentu vozil, saj z rastjo 5,3 odstotka postavlja nove rekord.
Prodaja BMW vozil se je v primerjavi z letom 2015 povzpela za 5,2% na 2.003.359 prodanih enot in tako prvič presegla mejo 2 milijona prodanih BMW vozil! Največji prirastek pri prodaji so naredili modeli X1 (83,6 %), serija 7 (69,2 %), serija 2 (24,8%) in X3 (13,9 %). Štirje največji prodajni trgi za BMW Group v preteklem letu pa so bili Kitajska (21,8 %), ZDA (15,5 %), Nemčija (12,6 %) in Velika Britanija (10,7 %).
V letošnjem letu bo BMW Group na trg ponudil več kot 20 novih vozil BMW, MINI in Rolls-Royce. Med najpomembnejše gotovo sodil nova serija 5, kateri sta se v tem mesecu pridružila še različici iPerformance in M Performance; iPerformance je sedaj na voljo na svetovnem trgu. Z marcem se začne tudi prodaja prenovljene serije 4 in športnega BMW M4 Coupe/Convertible, sredi meseca junija pa je načrtovan začetek prodaje serije 5 Touring. Že februarja se stekla prodaja novega MINI Countrymana, sredi leta pa bosa v ponudbi tudi različici John Cooper Works in priključni hibrid.
V segmentu motornih koles se bo nadaljeal tren rasti, k temu pa bo bistveno pripomogla nova paleta vozil. V letu 2017 bo stekla prodaja naslednjih novih motornih koles: R NineT Pure, R NineT Racer, K 1600 B in G 310 GS. V letošnjem letu pa pričakujemo tudi osvežene modele R 1200 GS, S 1000 R, S 1000 RR, K 1600 GT in luksuzni K 1600 GTL.
Stabilna rast se napoveduje v prihodkih avtomobilskega segmenta skupaj s povečanjem prodaje. Napoveduje se, da bo EBIT marža v letu 2017 ostala med ciljnimi 8 do 10 %. Prihodki skupine so v letu 2016 zrastli le za 1,0 % na 86.424 milijonov evrov (2015: 85.536 milijonov evrov), kar je manj kot bi bilo pričakovano glede na 5,3 odstotno povečano proizvodnjo.
BMW serija 3 ostaja najbolj prodajan model s 411.844 prodanimi vozili, kar je sicer nekoliko manj od prejšnjega leta (444.338 prodanih vozil), nedaleč za njim je BMW serija 5, katere je bilo skupaj v letu 2014 prodanih 331.410 vozil. Med SUV-ji je bil presenetljivo najbolj priljubljen X1 (220.378 enot), neverjetno visoko pa se je vzpela tudi serija 2, ki je bila prodana v kar 196.183 primerkih.
Prodaja je bila uspešna tudi za BMW i oddelek, ki je skupno prodal 29.280 enot, kar je dober rezultat, a za 0,8 odstotka slabši kot v letu 2015.
MINI je ponovno popravil svoj rekord v prodaji, saj je bilo prodanih 360,233 enot, kar je 6,4 odstotka več kot leta 2015. Prodaja MINI Convertible se je izboljšala za 50,2 % na 30.050 prodanih vozil, Hatch pa je bil zastopan z 198.373 prodanimi enotami.
Rezultat pa se je izboljšal tudi za vozila Rolls-Royce, saj je znamka ponovno povečala prodajo. V letu 2016 je ponovno presegel mejo 4000 prodanih enot (4011), skupno število prodanih vozil se je tako povečalo za 6,0 odstotkov.
BMW Group tako na vseh področjih uspešno povečuje prodajo, za leto 2017 pa so obeti spet visoki.