Bavarski proizvajalec iz Münchna je objavil letno poročilo v katerem prikazuje točne številke prodaje in uspešnost podjetja v primerjavi s preteklimi leti. Tudi letos je bil napredek očiten, postavljeni pa so bili novi rekordi.

BMW Group je izdal letno poročilo za leto 2017 v katerem prikazuje prodajne številke za celotno podjetje in pribitek, ki so ga uspeli doseči. Obseg prodaje je v letu 2014 prvič v zgodovini presegel mejo dveh milijonov prodanih enot (2,117,965), v letu 2017 pa je bila magična meja presežena že četrtič in sicer s kar 2,505,741 prodanimi vozili.

bmw-annual-report-2018 (6)

Prodaja BMW vozil se je v primerjavi z letom 2016 povzpela za 4,2% na 2,088,283 prodanih enot in tako drugič presegla mejo 2 milijona prodanih BMW vozil ter dosegla nov rekord. Največji prirastek pri prodaji so naredili modeli X1 (30,1 %), X5 (8,8 %), BMW i (15 %) serija 1 (14,7 %), serija 5 (4,8 %) in serija 7 (4,5 %). Štirje največji prodajni trgi za BMW Group v preteklem letu pa so bili Kitajska (24,2 %), ZDA (14,4 %), Nemčija (12,0 %) in Velika Britanija (9,8 %).

bmw-annual-report-2018 (3)

V letošnjem letu bo BMW Group na trg ponudil nove modele. Med visoko emocionalne lahko uvrstimo BMW i8 Roadster in BMW Z4. Poleg omenjenih dveh modelov se BMW osredotoča tudi na visoko prestižen razred kjer bodo ponosno predstavili BMW X7, BMW serijo 8 in Rolls-Royce Phantom. Poleg novega BMW X7 bodo v polnem razmahu tudi nova vozila BMW X; BMW X2, BMW X3 i BMW X4.

Fabian Kirchbauer Photography

V segmentu motornih koles se bo nadaljeval trend rasti, kupcem pa so na voljo motorna kolesa iz razredov Sport, Tour, Roadster, Heritage, Adventure in Urban Mobility. BMW je v letu 2017 zaokrožil svojo novo družino R nineT, v avgustu je predstavil model K 1600 B, že ta mesec (marec 2018) pa bo na voljo tudi K 1600 Grand America, ki nudi popolno udobje na dveh kolesih.

Stabilna rast se napoveduje v prihodkih avtomobilskega segmenta skupaj s povečanjem prodaje. Napoveduje se, da bo EBIT marža v letu 2018 ostala med ciljnimi 8 do 10 %. Prihodki skupine so v letu 2017 zrastli za 2,5 % na 88.581 milijonov evrov (2016: 86.424 milijonov evrov), kar je manj kot bi bilo pričakovano glede na 4,2 odstotno povečano proizvodnjo.

Switzerland Geneva Auto Show

BMW serija 3 ostaja najbolj prodajan model s 409.005 prodanimi vozili, kar je sicer nekoliko manj od prejšnjega leta (411.844 prodanih vozil), nedaleč za njim je BMW serija 5, katere je bilo skupaj v letu 2017 prodanih 347.313 vozil. Med SUV-ji je bil presenetljivo najbolj priljubljen X1 (286.743 enot), neverjetno visoko pa se je vzpela tudi serija 1, ki je bila prodana v kar 201.968 primerkih.

bmw-annual-report-2018 (7)

Prodaja je bila uspešna tudi za BMW i oddelek, ki je skupno prodal 33.676 enot, kar je odličen rezultat, saj se je prodaja od leta 2016 povečala za 15 odstotkov!

MINI je ponovno popravil svoj rekord v prodaji, saj je bilo prodanih 371.881 enot, kar je 3,2 odstotka več kot leta 2016. Najbolj se je povečala prodaja MINI Countryman/Paceman (za 24,3 odstotka), Hatch pa je bil zastopan z 194.070 prodanimi enotami.

bmw-annual-report-2018 (4)

Rezultat pa se je tokrat nekoliko poslabšal za vozila Rolls-Royce, saj je znamka nekoliko znižala prodajo. V letu 2017 je Rolls-Royce padel pod mejo 4000 prodanih enot (3362), skupno število prodanih vozil se je tako zmanjšalo za 16,2 odstotka.bmw-annual-report-2018 (8)

BMW Group tako na skoraj vseh področjih uspešno povečuje prodajo, za leto 2018 pa so obeti spet precej visoki.

bmw-annual-report-2018 (2)

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code