BMW je v tretjem četrtletju dosegel nove rekordne številke, tako v prodaji vozil kot tudi v rasti dobička. S tem še dodatno potrjuje kvaliteto, ki jim zagotavlja vedno več zvestih strank.

Bavarskemu BMW se razvoj in posodabljanje novih vozil BMW, MINI in Rolls-Royce očitno izplača, saj so v tretjem četrtletju letošnjega leta dosegli, v primerjavi z lanskim letom, kar 6,9 odstotno rast v prodaji avtomobilov, kar v skupni številki znaša 545.062 prodanih enot. 

S tem so se povečali tudi prihodki –  za vsega skupaj 15,6 % na 20,970 milijonov. Boljše številke v prodaji so tako dosegli v ZDA, kjer je bila rast 5 %, na Kitajskem 6,5 % ter v Evropi 8,8 %. Drastičen padec prodaje je bilo moč opaziti na Japonskem, kjer se je le-ta zmanjšala za 10 %, v Braziliji za 21,8 %, največji upad pa je bil zaznan v Rusiji in sicer za kar 33 %.

bmw_sales_2015_06

Znotraj koncerna BMW se je povečala prodaja vozil znamke BMW in MINI, medtem ko je Rolls-Royce v primerjavi s tretjim četrtletjem lani izgubil 6,3 %, kar je 835 vozil.

bmw_sales_2015_04

 

bmw_sales_2015_09

Z nekoliko zamaka je pričakovati tudi rezultat prodaje nove serije 7, ki je prišla v salone konec  oktobra. Zaenkrat najbolj uspešen model koncerna BMW ostaja serija 3, za petami pa mu je serija 5.

bmw_sales_2015_02

Kljub nekaj odstotnemu padcu prodaje v primerjavi z enakim obdobjem lani je bilo prodanih 331 tisoč enot serije 3 in 259 tisoč “petic”. Zato pa sta se toliko bolje izkazala BMW X6 (40 %) in serija 4 (39 %), ki sta pridobila velik delež novih kupcev. X6 je tako kupilo 33 tisoč, serijo 4 pa kar 114 tisoč kupcev. Nekoliko manjšo, pa vseeno pozitivno rast je prinesel tudi X5, ki je bil prodan v 125.739 primerkih (19,8 % rast).

bmw_sales_2015_10

Nove kupce pa je privabil tudi BMW oddelka i, ki ponuja električna modela i3 in i8. Lansko številko, 10.540 prodanih primerkov, so z 20.576 skoraj podvojili.

bmw_sales_2015_07

Tudi MINIjeva prodaja je bila v zadnjem obdobju precej dobra. Prodaja se je povečala za 6,4 %. Med posamičnimi modeli pa je imel s skoraj 95 % prirastek samo 3 in 5-vratni MINI.

bmw_sales_2015_08

Zaradi povečanega povpraševanja in pospešene prodaje je BMW tako v zadnjem letu zaposlil za 5,9 % več oziroma skoraj 7.000 novih delavcev. S tem je bilo 30. septembra letos v podjetju po celem svetu zaposlenih 121.316 ljudi. Želijo si zaposliti še več inženirjev in usposobljenih strokovnjakov, da bi lahko dosegali kvote povpraševanja in poleg tega delali na inovacijah in razvijali novo tehnologijo. Od začetka letošnjega leta so tako na novo zaposlili 1.500 mladih.

Nenehno razvijanje novosti, izboljševanje vozil in pospešena proizvodnja se jim je obrestovala. Letošnji neto zaslužek podjetja je namreč zrasel za 20,5 % in dosegel 1,58 milijarde evrov.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code